Graspop Metal Meeting 2027

het is wel een beetje gek dat Slash op zijn tourpagina al een aardig lijstje van festivals heeft staan, ook festivals die hem nog helemaal niet hebben aangekondigd. Graspop staat er nog niet tussen. ze zullen er alsnog wel staan lijkt me, met zo'n mooi gat voor Hellfest en Graspop in het schema.
Ik zie Slash wel de North afsluiten of een sub...Myles is sowieso beter van stem dan Axl dus waarom niet.
Een paar GNR en Velvet Revolver hits, een paar slashhits en klaar.
Laat maar doorkomen.

Ik zie Slash wel de North afsluiten of een sub...Myles is sowieso beter van stem dan Axl dus waarom niet.
Een paar GNR en Velvet Revolver hits, een paar slashhits en klaar.
Laat maar doorkomen.

GNR hits zitten er op misschien 1 na niet meer tussen sinds de reünie, maar mag zeker doorkomen (en gaat natuurlijk ook gewoon gebeuren). Als ze weer de laatste 4 per dag bekend maken, dan zal hij daar wel zeker bij zitten.

Ik zou toch heel erg graag Greta Van Fleet op GMM zien staan. Dat soort cross-overs 100x liever dan drum&bass groepen wat mij betreft.
Je hebt echt iets tegen The Prodigy he :) :D ;)

Maar ja, ook van mij zouden ze allebei mogen komen hoor :)

Als we nou ipv de rollator rock dag gewoon de zondag een 'chille rock (n roll) dag' maken, doen we Greta, Nothing but Thieves en dan Muse als afsluiter :D
Kunnen we nog steeds Lynyrd Skynyrd en Journey er neer zetten, zodat iedereen lekker mee kan zingen op de 2 grote hits :)
Hebben we al 5 bands, dat is gewoon 1 van de mainstages gevuld voor de zondag
En is ook lekker familie vriendelijk

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Greta doet geen enkel festival, heeft al een Belgische zaalshow staan en de Europese tour eindigt begin juni.

Zelfs als die artiest iets op Graspop te zoeken had zie ik niet in waarom we het er überhaupt over hebben in dit topic aangezien het duidelijk geen optie is

Greta doet geen enkel festival, heeft al een Belgische zaalshow staan en de Europese tour eindigt begin juni.

Zelfs als die artiest iets op Graspop te zoeken had zie ik niet in waarom we het er überhaupt over hebben in dit topic aangezien het duidelijk geen optie is
Uiteraard komen ze niet.
Is gewoon weer een zoveelste oplaaiing van de aloude 'wat mag wel, wat mag niet op GMM' discussie. 😉

Uiteraard komen ze niet.
Is gewoon weer een zoveelste oplaaiing van de aloude 'wat mag wel, wat mag niet op GMM' discussie. 😉
wat dacht je van Joost als Graspop headliner?
Eurovision Song Contest GIF by Squirrel Monkey

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Jij bent wel echt een heel selectieve gatekeeper.. 😅😜

Van mij mogen ze gewoon allebei komen, hoor! 🙂
Je hebt echt iets tegen The Prodigy he :) :D ;)
Nee ik ben heel simpel eigenlijk hierin. Is het gitaargejengel? Dan mag het wat mij betreft komen.

The Prodigy heeft een drumkit en gitaar op podium ja, maar het is wel echt zoeken in de sound voor mij. En nogmaals, niks tegen The Prodigy, maar wel tegen The prodigy op GMM. Als op die plek ook iets anders had kunnen staan wat wel onder het genre metal valt, vind ik dat zonde.

Als we nou ipv de rollator rock dag gewoon de zondag een 'chille rock (n roll) dag' maken, doen we Greta, Nothing but Thieves en dan Muse als afsluiter :D
Kunnen we nog steeds Lynyrd Skynyrd en Journey er neer zetten, zodat iedereen lekker mee kan zingen op de 2 grote hits :)
Hebben we al 5 bands, dat is gewoon 1 van de mainstages gevuld voor de zondag
En is ook lekker familie vriendelijk
Een chillere rock dag voor de mainstages ben ik eigenlijk wel voor. Maar Muse het festival laten afsluiten gaat mij dan ook net wat te ver. Op zaterdag prima (zijn echt onwijs goed live) maar go out with a bang zou ik zeggen. En dan uiteraard in de Marquee wel een F16 of F35 motor laten draaien voor dat uitschot dat naar muziekvervangend geschreeuw wil luisteren.

Ben ik toch niet zo zeker van, kunnen evengoed nog wat data in juni bij komen.
Zijn wel meer artiesten die rond graspop in de geburen spelen.
Met ook nog eens een 15 tal dagen na Graspop een Amerikaanse tour? Sorry, maar dat zie ik echt niet gebeuren. Zijn teveel elementen om er van uit te gaan van niet ;)

- Hun tour eindigt nu 4 juni
- Ze hebben een show in Brussel op 25 mei
- Hun Amerikaanse tour leg 2 start begin juli

wat dacht je van Joost als Graspop headliner?
Eurovision Song Contest GIF by Squirrel Monkey
Haha, als ze dat willen moeten ze dat vooral doen, ja! 😝
Ik denk dat ze bij GMM prima zelf weten wat al dan niet op hun festival past, daar hebben ze ons allemaal niet voor nodig.. 😉

En als ze al eens een misser hebben, om wat voor reden dan ook, dan is dat ook geen probleem, leren ze alleen maar van.
Zie je, ik ben eigenlijk ook gewoon heel simpel hierin.. 💁‍♂️😉

Van The Prodigy weten we overigens ook dat GMM ze serieus heeft willen neerzetten, dus verzetten ertegen is vrijwel zinloos, vroeger of later gaat het toch gebeuren. 😁

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread