#40yearsofpukkelpop

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
645
603
Weet niet of iemand hierop zit te wachten? maar dacht ik maak ter ere van de 40st verjaardag volgende editie een nieuw onderwerp #40yearsofpukkelpop hier mag alles wat niet met de line-up (dat is voor het onderwerp Pukkelpop 2025) te maken heeft maar wat exclusief over de 40st verjaardag van Pukkelpop gaat gedeeld worden.

Laatst bewerkt:
Wat hopen jullie qua aankleding en indeling van het festivalterrein? Ik hoop dat ze een paar tenten eens op een andere plek zetten bijvoorbeeld terug pal achter de marquee een tent (Terug de club) maar denk dat ze dat niet gaan doen want schuin van de marquee staat de e-rena wat ze zeker zullen behouden lijkt mij en waar de club nu staat de lift zetten want daar is plaats genoeg voor dwntwn naast.

Wat hopen jullie qua aankleding en indeling van het festivalterrein? Ik hoop dat ze een paar tenten eens op een andere plek zetten bijvoorbeeld terug pal achter de marquee een tent (Terug de club) maar denk dat ze dat niet gaan doen want schuin van de marquee staat de e-rena wat ze zeker zullen behouden lijkt mij en waar de club nu staat de lift zetten want daar is plaats genoeg voor dwntwn naast.
Ze hebben net een goede en vlotte indeling gevonden. Zelfs op voorbije uitverkochte editie kon je overal vlotjes door.

Liever een "Resort/Glamping" upgrade!

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Pukkelpopper
Welke line-up poster(s) vind(en) jullie het mooiste en welke het lelijkste qua ontwerp? Ik vind die van 1996, 2015 & 2016 het mooist en die van 2023 het lelijkst. wat mij wel opvalt is dat ze voor die laatste buiten het design en logo hebben gekopieerd van 2019 en dat stoort mij waar ik mee wil zeggen dat ze weinig creatief en verrassend zijn geweest. En dat verwacht ik toch bij een festival poster.
IMG_3111.jpegIMG_3886.jpegIMG_3887.jpegIMG_3889.jpegIMG_3888.jpeg

Wat vinden we van de poster van dit jaar 😜🤣, nee maar serieus ik vindt het vreemd dat die nog steeds niet onthuld is het festival is al een tijdje gedaan dus denk spijtig genoeg dat ze die niet meer gaan delen. misschien op de geschiedenis pagina van de website in de loop van de komende maanden. maar ergens denk ik dat ze die helemaal niet hebben laten ontwerpen dit jaar anders hadden ze die wel gedeeld toen de line-up compleet was eind juli.

Users who are viewing this thread