UK Glastonbury 2027

We’re pleased to announce that tickets for Glastonbury Festival 2027 will go on sale next month.
Tickets with coach travel options will go on sale at 6pm (BST) on Thursday 1st October 2026
General admission tickets will go on sale at 9am (BST) on Sunday 4th October 2026
General Admission tickets (valid from Wednesday 23rd June to Sunday 27th June, 2027) will cost £408 (including a £5 booking fee per ticket) plus postage and packing.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
€475 is stevig aan de prijs natuurlijk. Maar nog nooit een festival meegemaakt wat de prijs zo waard is. ik ga een nieuwe poging wagen, want Glasto25 was werkelijk waar een hoogtepunt.

Ja ik en de misses ook wel weer erg graag terug gaan. Ff kijken of we een leuk groepje zo snel bij elkaar kunnen krijgen want de verkoop start verrassend snel.

Ik wil dit jaar ook een poging wagen, online lees ik dat het beste is om met een groepje van zes allemaal te proberen. Hoe hebben jullie dit in het verleden georganiseerd? Doe graag mee met een whatsappgroep of dergelijk!

De verkoop start heel vroeg ja. Mijn vriendin had nog wel meer bedenktijd verwacht dus die haakt waarschijnlijk bij voorbaat af. Ik ga de poging in mijn eentje wel wagen.

• Leuk
Ik wil dit jaar ook een poging wagen, online lees ik dat het beste is om met een groepje van zes allemaal te proberen. Hoe hebben jullie dit in het verleden georganiseerd? Doe graag mee met een whatsappgroep of dergelijk!
Ben hier ook benieuwd naar, wil graag samen met m'n vriendin gaan maar heb gehoord dat 2 losse tickets halen moeilijker is dan in een groep proberen. Mensen hier ervaring daarmee?

Als je binnen geraakt, kan je voor max. 6 geregistreerde mensen tickets komen. Dus als je in een 'koopgroepje' zit (waarbij iedereen met elkaar afspreekt voor allezes te kopen als je binnen geraakt), heb je 6x zoveel kans dan wanneer je enkel voor jezelf zou proberen. Ik ben al 3x naar Glasto gegaan, maar ben zelf nog maar 1x binnen geraakt om tickets te kopen. Andere 2 keren had ik het geluk dat een vriend/kennis wél op de ticketpagina geraakt is, en mijn registratienummer ingevuld heeft.

• Leuk
Waarderingen: Paradijsvogel
Linkje naar het gezamenlijk ticket kopen. Heb er even een apart topic voor aangemaakt:

Linkje naar het gezamenlijk ticket kopen. Heb er even een apart topic voor aangemaakt:

Super!

Zoals verwacht een mooi gat tijdens Glasto.

Al is mooi te bediscussiëren, voor mij hoeft het niet. Laat Feist, LCD Soundsystem, Caroline Polachek, Kylie Minoque, en Teears for Fears maar wel komen.
Wat mij betreft zou Harry Styles ook een uitgelezen kans zijn die avond the Other in vol ornaat te benutten!

Verder natuurlijk wel een ijzersterke boeking eventueel.

Mooie headliner op zich voor Glasto, een wereldster van eigen bodem die te groot is voor om het even welk ander festival.

Persoonlijk weinig tot geen interesse in, dus hopelijk ergens een leuk alternatief. En op zich zou het ook geen ramp zijn om HS mee te pikken op de Pyramid als de alternatieven me ook niet veel zeggen.

• Leuk
Hier lijkt de kans ook te groeien dat we het weer gaan proberen! De twee neefjes willen zo goed als zeker ook mee dus we hebben een party van 4 om dit avontuur weer aan te gaan! Kom maar door met Oasis en Radiohead :LOL:

Oasis komt 100% zeker niet hoor, kan ik je nu al vertellen 😁 Harry Styles is al de 'unieke' headliner, dus voor de andere twee spots zullen het eerder 'gewone' namen als Sam Fender, Raye...zijn wellicht. Maar wat zou Radiohead heerlijk zijn :love::love::love:

Oasis komt 100% zeker niet hoor, kan ik je nu al vertellen 😁 Harry Styles is al de 'unieke' headliner, dus voor de andere twee spots zullen het eerder 'gewone' namen als Sam Fender, Raye...zijn wellicht. Maar wat zou Radiohead heerlijk zijn :love::love::love:

Inderdaad: ze staan gewoon in het Man City stadion te spelen dan. Technisch gezien zouden ze de 27e kunnen spelen op Glasto, maar dat zou dan na 10x Manchester op rij wel erg extreem zijn.

En dan zouden ze 3 dagen op rij moeten optreden, iets wat ze vorige tour en deze tour nooit gedaan hebben.

Harry Styles Sam Fender and Chappel roan

legend slot tears for fears

benson boone and david burne in big slots

Aldus een poster net op efest die daarnaar gevraagd te zijn zegt inside info te hebben.
Chappel Roan is dan wel een verrassing. Daar zijn ook nog geen tourdata van bekend dacht ik....

Users who are viewing this thread