Werchter Parklife 2026

Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma.

Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach.
 
Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma.

Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach.
Das dus halfweg Linkin Park binnen kruipen.
 
Het is voorlopig maar een lange termijn voorspelling die 34° maar we gaan de organisatie nog dankbaar zijn om dat flauwe voorprogramma.

Eerst in Leuven indrinken en dan zien dat we op tijd zijn voor Papa Roach.
Geen Clipse? Beestig goed album uitgebracht. Hopelijk wordt het ook gewaardeerd door het publiek. Verdienen ze wel.
 
Ik heb een vraag over mobiliteit :
Heeft iemand ervaring met de Keolis Event Shuttle ?
Mijn vrouw en ik zouden vanuit Tongeren vertrekken, maar ik twijfel of dat handig is – bijvoorbeeld qua toiletvoorzieningen – aangezien ze zwanger is.
Wat denken jullie van een andere optie : met de auto naar Leuven of Aarschot rijden en daar de festivalshuttle nemen ? Zo kunnen we wel met de auto gaan, maar vermijden we (of beperken we in ieder geval) de nachtmerrie van het wegrijden van de parking... 🤔
 
Ik kan door omstandigheden aanstaande zondag helaas niet meer.

Ik heb dus twee kaartjes in de aanbieding.

Ik kan ze via Ticketmaster naar je toe sturen. Mocht je interesse hebben, let me know.

Per kaartje 85 euro ipv de 131 euro die ik heb betaald. Ik heb de loterij pas gewonnen 😉
 

Users who are viewing this thread