Live is Live 2026

Forest stage.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1782236154273.jpg
    FB_IMG_1782236154273.jpg
    152,4 KB · Weergaven: 49
  • FB_IMG_1782236149990.jpg
    FB_IMG_1782236149990.jpg
    122,1 KB · Weergaven: 48
  • FB_IMG_1782236145026.jpg
    FB_IMG_1782236145026.jpg
    108,7 KB · Weergaven: 47
Hadden ze Fleddy niet op dat tweede podium neer kunnen zetten
Exact wat ik mij dus ook al afvroeg. Zoals ze in dat interview zelf zeggen "wij spelen altijd, desnoods met krukken". Ik heb de band ooit gezien op een indoor festival in Deinze in de Brielpoort. Gigantisch podium dus. En de volgende dag zag ik ze op een plaatselijk jeugdhuisfestivalleke in Borsbeek, achter mijnen hoek (kwartierke fietsen) op een podium hoop en al 5 meter op 4, zelfs geen lichtinstallatie. Die hebben zelfs ooit opgetreden als voorprogramma van Guns N' Roses op de wei van Werchter (daar was ik ook bij) en een paar uur later stonden ze in de verste uithoek van Nederland (daar was ik niet bij) in een of ander boerengat te spelen. Als er nu een band is die absoluut geen sterallures heeft en speelt op whatever the fuck ze kunnen krijgen, dan is het Fleddy Melculy wel!
 

Users who are viewing this thread