Live is Live 2026

tickets iron maiden aan heel heeel heel schappelijke prijzen (we willen het geld van de gekochte tickets recupereren, geen winst maken) wie interesse heeft: stuur maar PB.

Zag beelden van de aftrap van Robbie William zijn huidige tournee in Italie (Firenze Rocks) en hij is wel degelijk veel energieker dan die keer op Pinkpop toen hij veel zangpartijen aan het publiek schonk.
Ook visueel een mooie show. Op ticketswap kan je al tickets krijgen vanaf 90 Euro.

Mijn kameraad wil graag zijn gekocht Iron Maiden ticket (intussen een gewonnen) verkopen voor 66.60 euro. Kandidaten? (Ik doe het liever zo want via TS kopen er extra kosten bij)

Tot bij mij thuis komen en cash heeft de voorkeur (ik woon ongeveer 10 km van Linkeroever). Op Graspop kan het ook gefikst worden!

Mijn kameraad wil graag zijn gekocht Iron Maiden ticket (intussen een gewonnen) verkopen voor 66.60 euro. Kandidaten? (Ik doe het liever zo want via TS kopen er extra kosten bij)

Tot bij mij thuis komen en cash heeft de voorkeur (ik woon ongeveer 10 km van Linkeroever). Op Graspop kan het ook gefikst worden!
Waarom cash dan? Overmaken is dan toch voor alle partijen een stuk gemakkelijker?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en jonasvh
Begrijp hem nog steeds niet. Wil je gewoon graag wat gasten ontvangen?
???

Jullie Nederlanders, ik krijg er soms kop noch staart aan

Als ik met iemand face to face afspreek, dan wekt dat toch vertrouwen dat ik geen scammer ben? Dat cash is maar bijzaak

???

Jullie Nederlanders, ik krijg er soms kop noch staart aan

Als ik met iemand face to face afspreek, dan wekt dat toch vertrouwen dat ik geen scammer ben? Dat cash is maar bijzaak
Ah ja dat was niet in me opgekomen want ik zou je blindelings vertrouwen :)

Maar denk gewoon dat je je ticket gemakkelijker zal verkopen als online transactie zonder dat mensen naar je huis toe moeten gaan dat was vooral mijn punt

• Leuk
Waarderingen: Jamel, Piebe71 en won666

Users who are viewing this thread