Lokerse Feesten 2026

23 nieuwe namen voor de #LokerseFeesten!
💥
Van Doorbraak Belgen, over hip hop en dj helden tot synth/wave levende legendes en revelaties.
📍
Mainstage:
1 aug | USED
2 aug | Vive La Fête - Gavin Friday
4 aug | Ão - Dressed Like Boys
7 aug | SONS - Anna Calvi
8 aug | Emmy d'Arc - De'Wayne
📍
Club Studio Brussel:
1 aug | Mula B
2 aug | Potochkine - Luc Van Acker - Cabaret Voltaire Official
3 aug | WASTE
4 aug | Lenny Lenny - Lézard
5 aug | Tsar B
6 aug | JAZZ BRAK - Blu Samu
7 aug | Hiqpy - Kittin - SPFDJ - Alycia Bezgo

• Leuk
Waarderingen: johanra
23 nieuwe namen voor de #LokerseFeesten!
💥
Van Doorbraak Belgen, over hip hop en dj helden tot synth/wave levende legendes en revelaties.
📍
Mainstage:
1 aug | USED
2 aug | Vive La Fête - Gavin Friday
4 aug | Ão - Dressed Like Boys
7 aug | SONS - Anna Calvi
8 aug | Emmy d'Arc - De'Wayne
📍
Club Studio Brussel:
1 aug | Mula B
2 aug | Potochkine - Luc Van Acker - Cabaret Voltaire Official
3 aug | WASTE
4 aug | Lenny Lenny - Lézard
5 aug | Tsar B
6 aug | JAZZ BRAK - Blu Samu
7 aug | Hiqpy - Kittin - SPFDJ - Alycia Bezgo
Die new wave dag ziet er toch wel heel erg goed uit, enkel Potochkine ken ik niet en al de rest wil ik eigenlijk zien

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en Joe
Gavin Friday begot!
OH OH OH, die new wave dag!! :love::love:

Nog steeds niets op zondag... zouden het ze het toch geflikt hebben en die pas als allerlaatste aankondigen?

Gavin Friday begot!
OH OH OH, die new wave dag!! :love::love:

Nog steeds niets op zondag... zouden het ze het toch geflikt hebben en die pas als allerlaatste aankondigen?
mij lijkt het eerder dat het een noodgreep voor de zondag gaat worden

Of toch weer een grote Graspop naam op repeat die pas daarna wordt aangekondigd?
en de concurrentie met alcatraz aangaan op die zondag? lijkt mij niet echt een slim plan. zeker als ze zo lang wachten. gezien de verkoopcijfers van alcatraz denk ik niet dat ze nog zo veel publiek gaan over hebben.
Als zelfs gojira niet uitverkoopt en dat was dan nog een week voor alcatraz dan zie ik niet welke metal naam er wel zal uitverkopen en terwijl met powerwolf/lamb of god concurreren.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Lijkt me ook dat ze die zondag iets hebben wat al elders staat en nog niet is uitverkocht. Hoeft niet per se metal te zijn. Ik zou denken aan zaken zoals CDW of Kalkbrenner. Maar niet zo interessant om dat op een zondag te plaatsen natuurlijk.

De stilaan verwachte noodgreep! Mooie combo natuurlijk, maar zoals hier al gezegd natuurlijk niet ideaal op een zondag.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
De stilaan verwachte noodgreep! Mooie combo natuurlijk, maar zoals hier al gezegd natuurlijk niet ideaal op een zondag.
Zijn wel wat meer noodgrepen om die 10 dagen rond te krijgen. De ene al wat creatiever en inventiever dan de andere.

• Metal!
Waarderingen: Bwoite
Nu dat alle dagen grotendeels gevuld zijn met main name en enkele namen voor het tweede podium, hoelang zal het nog duren eerdat men een volledige line-up geeft voor alle dagen , studio bxl podium incluis?

19 nieuwe namen:

31/7: CRAIG DAVID PRESENTS TS5 - DIMITRI FROM PARIS

1/8: HOLLY HUMBERSTONE - BENTE

2/8: MIDGE URE - FACTORY FLOOR

3/8: THE RUMJACKS - MADRA SALACH

5/8: HIGH HI - ISE - ISKANDER MOON

8/8: MARCO BAILEY - JOYHAUSER - CHERRY MOON LEGENDS aka DJ GHOST & YOURI PARKER - MAITE DEDECKER - STEVE REDHEAD - DIMITRI COOMAN - QUINCY

9/8: ARMAND VAN HELDEN

Mogelijk interpreteer ik dit fout, maar heb het idee dat de dag van Diana Ross niet echt geweldig verkoopt als ze er nog een relatief grote naam als Craig david bijzetten.

Mogelijk interpreteer ik dit fout, maar heb het idee dat de dag van Diana Ross niet echt geweldig verkoopt als ze er nog een relatief grote naam als Craig david bijzetten.
CD heeft met deze show inmiddels ook al elk (middel)groot festival gedaan de afgelopen 10 jaar, dus veel gaat die niet schuiven.

• Leuk
Waarderingen: koolket

Users who are viewing this thread