Lowlands 2026

Als LL slim is laten ze alles lekker staan op het festivalterrein ingericht op volle bezetting. Hou hooguit een camping dicht om de kosten te drukken. Dit zal de reputatie en de mond op mond reclame alleen maar verbeteren en volgend jaar weer voor een volle bak zorgen.

Volgens mij zijn sommige tenten wel moduleerbaar in grootte, denk aan de Heineken en India. Het zou me niet verbazen als die tenten wat minder diep worden bij mindere kaartverkoop. Alpha en Bravo is weinig aan t verkleinen lijkt me.

Volgens mij zijn sommige tenten wel moduleerbaar in grootte, denk aan de Heineken en India. Het zou me niet verbazen als die tenten wat minder diep worden bij mindere kaartverkoop. Alpha en Bravo is weinig aan t verkleinen lijkt me.
Bij de Alpha kan je nog het podium naar voren halen, maar dat zorgt uiteindelijk alleen maar dat er minder overkapping overblijft, het veld blijft mega groot

Als LL slim is laten ze alles lekker staan op het festivalterrein ingericht op volle bezetting. Hou hooguit een camping dicht om de kosten te drukken. Dit zal de reputatie en de mond op mond reclame alleen maar verbeteren en volgend jaar weer voor een volle bak zorgen.
Eens. De reden dat het niet uitverkocht is heeft met de ticketprijs te maken, maar ook omdat de nachten teringdruk waren de afgelopen jaren. En daar is de LL ganger wel echt klaar mee. Goed dat ze bij Mojo hier eens rekening voor gepresenteerd krijgen. Dtrh heeft er al van geleerd en is van 50k naar 42k gegaan. Nu lowlands nog….

Users who are viewing this thread