via de Etienne Sabbelaan tot aan het kruispunt met de Ambassadeur Baert laan dat is het dichtst dat je bij de camping ingang geraakt met de auto. Daar is wel wat plaats om even te stoppen en mensen/materiaal af te zettenWeet iemand hoe dicht je met de auto bij het terrein kunt komen? Onze grote bolderkar met materiaal paste vorig jaar niet in de bus dus tevoet moeten gaan. Het idee was nu om zo dicht mogelijk te rijden om het materiaal af te zetten en dan naar de parking te rijden. Als ik al aan het rond punt van de Sint-Denijseweg met de Schaapsdreef zou geraken ben ik tevreden. Iemand die het ook al zo gedaan heeft?