Rock Werchter 2026

Neemt iemand den stream op? Dit wil ik terug zien
Ja, ik.

Ik laat wel weten als ik het ergens online heb staan. En als het überhaupt gelukt is want ik doe het voor het eerst. Mijn puber heeft als het goed is de afgelopen dagen nog wat meer opgenomen.

Wellicht kun je alles als Belg sowieso nog wel even terugkijken via VRT MAX. Altijd een verrassing hoe lang een stream in de lucht blijft.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Ja, ik.

Ik laat wel weten als ik het ergens online heb staan. En als het überhaupt gelukt is want ik doe het voor het eerst. Mijn puber heeft als het goed is de afgelopen dagen nog wat meer opgenomen.

Wellicht kun je alles als Belg sowieso nog wel even terugkijken via VRT MAX. Altijd een verrassing hoe lang een stream in de lucht blijft.
Ik ben Nederlander dus VRT Max zal wel even een dingetje worden maar alle effort wordt geapprecieerd ❤️

• Leuk
Waarderingen: JP5
Al met al een betere ervaring dan vorig jaar, toen er zo duidelijk themadagen waren. Op zaterdag en zondag was er toen eigenlijk niks meer dat ik wilde zien. Ook waren er nu een paar metalbands (Blood Incantation en Psychonaut), en dus ook niet op dezelfde dag. De headliners waren dit jaar wel minder, dat lijkt een neergaande trend te zijn, maar dat vind ik eigenlijk niet zo heel belangrijk.
Tot volgend jaar!

• On fire
Waarderingen: Joslittel
Fantastische band en een heerlijke afsluiter.

Maar het laatste album (die ik grijs heb gedraaid) was voor jan lul dus helaas. Zal ik nooit gaan begrijpen denk ik
Lijkt erop dat ze in het begin van de festivaltour wel wat meer nieuwe nummers in de setlist hadden. Op Pinkpop en Primavera bijvoorbeeld. Had die graag ingeruild voor een aantal nummers in het laatste encore.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Uiteindelijk een goed anderhalf uur The Cure gezien (met klein tussenstukje Haevn) en snap alle positieve commentaren helemaal. Vond het stukken beter dan in 2019.

Wel vroeger doorgegaan want de benen waren op en wou de uittocht wat voor zijn, om morgen nog enigszins fris op het werk te verschijnen. 😅

Fantastische editie alweer! Verslagje volgt een van de volgende dagen.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en Joslittel
Nu zeer tevreden in mijn bedje na een van de beste Werchter edities die ik heb mogen meemaken. Met name deze zondag was vanaf het begin (Tsar B) tot het einde (The Cure) alleen maar fantastische muziek aan 1 stuk. Topdag.

Lastig om al die diverse ervaringen in een top 5 te gieten maar voor sit moment kom ik hier op uit:
1. Last Train
2. Moby
3. The Cure
4. House of Protection
5. Sierra Ferrel

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: JP5 en Mark's Kal

Users who are viewing this thread