Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe werkt dat eigenlijk met dat voorvak als je moet plassen of iets te drinken wil halen en er zijn rode kruizen? Dikke pech, plek weg? Of zoals vroegah met bandjes?
Woh, dat heeft me positief verrast zeg. Keuze was óf Barninger, óf Ecca en dan nog enigszins een fijn plekje bij gorillaz.
Ik sta nu op een fijn plekje, maar ben wel vrij nat van het zweten in de moshpit. Damn.
Ik heb Matt al dusdanig lang niet meer live gezien dat ik dit feitje was vergeten: deze man hoort tot de zeldzame categorie van performers van de buitencategorie. Wat een klasse en beleving
Ik rijd morgen vanuit Amersfoort naar Werchter en heb plek voor 2 meereizigers. Amersfoort, Utrecht, Den Bosch, Eindhoven. Laat maar weten waar ik je kan oppikken.
Ik heb Matt al dusdanig lang niet meer live gezien dat ik dit feitje was vergeten: deze man hoort tot de zeldzame categorie van performers van de buitencategorie. Wat een klasse en beleving
Wat ik nu zie op de stream van de Gorillaz vind ik echt bedroevend. Specifiek Damon met z'n dronken puberaal geleuter. Zo zonde voor de fans, want de band speelt wel superdegelijk.
Wat ik nu zie op de stream van de Gorillaz vind ik echt bedroevend. Specifiek Damon met z'n dronken puberaal geleuter. Zo zonde voor de fans, want de band speelt wel superdegelijk.
Misschien dat het nog wat op gang komt, maar je moet er niet aan denken dat dit de dag zou afsluiten toch? Denk dat deze spot net mooi is. Gelukkig maakt de band er nog wat van.