Rock Werchter 2026

Zo te horen mooi op tijd weg bij Mumford & co (incl Pommelien). Prodigy was een waardige afsluiter heel eerlijk gezegd, die had van mij de Main mogen afsluiten na Mumford & sons

• Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB
Zo te horen mooi op tijd weg bij Mumford & co (incl Pommelien). Prodigy was een waardige afsluiter heel eerlijk gezegd, die had van mij de Main mogen afsluiten na Mumford & sons
Dat het gewoon in de Barn stond maakt het zo uniek.

Mumford per ongeluk toch meegepikt. Men ding niet, maar je kan niet zeggen dat ze er geen werk hadden ingestoken.

Heerlijke eerste dag gehad! de programmatie van de avond was enorm sterk. Binnen de groep uiteindelijk alle shows gezien en iedereen was lyrisch over of Tom Smith, of Prodigy, of Twod, of Blood Incantation of zelfs Midnight Generation. Absoluut dieptepunt is dat Pommelien Thijs een eigen nummer mocht gaan zingen waardoor M&S een eigen nummer minder hebben gespeeld.

Mijn top 5 van een topdag:
1. The War on Drugs
2. Kasabian
3. Blood Incantation
4. Mumford and Sons
5. Monza

Heerlijke eerste dag. Wat een avond blok met 40 minuten Tom Smith, the Prodigy en blood incantation. Allen waanzinnig goed. Laatste halfuur Mumford gezien, vond het erg matig, zeker qua zang

Users who are viewing this thread