Rock Werchter 2026

Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
 
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
Ik heb 3x de parking boven camping c3 gestaan, nooit problemen gehad op maandag
 
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
Ook nog nooit problemen gehad bij de uitstroom vanuit parking the hive. Op verschillende momenten uitgereden en telkens vlot!
 
  • Geweldig
Waarderingen: RuneBrico
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
Inmiddels al een keer of 7 met de auto gegaan (hive/hive resort) en altijd vlot kunnen vertrekken de maandag
 
  • Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Vanaf de blauwe camping bovenin weinig gezeik gehad altijd. Gaat eigenlijk altijd wel aardig. Er vertrekken om zondag avond al best wat mensen altijd. Ik doe altijd op mijn gemak en vertrek rond de middag. dan is halve parking alweer leeg
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB
Weersvoorspelling ziet er gewoon goed uit.

Er zal vast een keer een bui vallen. Ik ben 5x op Werchter geweest en heb het nog 0x 100% droog gehouden.

NEST ziet er onwijs indrukwekkend uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5
Geen ervaring mee. Zelf halen wij meestal ontbijt bij de plaatselijke verenigingen tegenover de camping. Is altijd goed & redelijk betaalbaar

Op kmi donderdag regen
Als dit het is, vind ik het 100x beter dan het huidige weer. Een maat van me (mijn leeftijd ~ 50) was afgelopen weekend op PP en heeft de zondag overgeslagen omdat het gewoon te warm was.

Daar zou ik wel serieus tegenop zien, nu kijk ik er vooral naar uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Als dit het is, vind ik het 100x beter dan het huidige weer. Een maat van me (mijn leeftijd ~ 50) was afgelopen weekend op PP en heeft de zondag overgeslagen omdat het gewoon te warm was.

Daar zou ik wel serieus tegenop zien, nu kijk ik er vooral naar uit!
Was er zondag ook en vond t wel doenbaar. 35 moet niet maar een 26 - 27 liever dan 22 en regen. Dan zijn de nachten nog ok.
 
Ik zie dat de tickets nu in de app getoond worden, maar ze geven een error als ik er op klik.
Hebben jullie daar ook last van?

.... zal wel storing bij TicketMaster zijn, want daar kan ik ook niet inloggen.


Je kan mij niet zenuwachtiger krijgen als IT-er met termen als mobile-only in de email.
Ik ben pro-techniek, maar anti-afhankelijkheid.
 

Users who are viewing this thread