Als dit het is, vind ik het 100x beter dan het huidige weer. Een maat van me (mijn leeftijd ~ 50) was afgelopen weekend op PP en heeft de zondag overgeslagen omdat het gewoon te warm was.
Daar zou ik wel serieus tegenop zien, nu kijk ik er vooral naar uit!