Cash en papieren bonnen/munten, heerlijk!
Betreft buurman Wim. Het is iets van deze tijd ook. Van de beide kanten. Veel evenementen kampen met meer weerstand, en andersom moet het niet zijn dat de regels niet voor een RW/Livenation hoeven te gelden en voor elke andere vergunningsaanvraag wel. Moeilijke tijd wat dat betreft.
Ik heb werkelijk geeeeeen idee hoe RW samengaat met de gemeente en haar bewoners zelf. Maar ik kan me voorstellen dat er heel wat cash/digitale euros achtergelaten worden voor de samenleving. Als de bewoners er echt zo bekrompen af komen; maak die Combi maar €10,- meer en de dagtickets €5,- en steek dat in de gemeente daar, in groenvoorziening , in de scholen, noe maar op. Maar het lijkt me sterk dat de buurt er niks voor terug zien (natuurlijk niet iedereen direct in harde euro's. Maar er gaat me een bak geld om in een paar dagen.
Nieuwe wegen in België is nooit verkeerd

grapjeee