Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
voor de mensen die op het festivalterrein rond lopen, alvast mijn signalement...
te herkennen aan het Amnesty Pinkpop hoedjes (2026 editie uiteraard) en in tegenstelling tot de profielfoto tegenwoordig brildragende (dus wellicht na Pinkpop tijd voor nieuwe profielfoto)
daarnaast:
vrijdag shirt (wit )
zaterdag shirt
zondag shirt
(allemaal alvast veel plezier) al helemaal voor de campinggasten morgen ochtend/middag, goede reis naar het mooie Zuid-Limburg...
voor de mensen die op het festivalterrein rond lopen, alvast mijn signalement...
te herkennen aan het Amnesty Pinkpop hoedjes (2026 editie uiteraard) en in tegenstelling tot de profielfoto tegenwoordig brildragende (dus wellicht na Pinkpop tijd voor nieuwe profielfoto)
daarnaast:
vrijdag shirt (wit )
zaterdag shirt
zondag shirt
(allemaal alvast veel plezier) al helemaal voor de campinggasten morgen ochtend/middag, goede reis naar het mooie Zuid-Limburg...
Ik drink eigenlijk altijd alleen de donderdag avond met de silent disco, de echte festival dagen puur water!
(Alhoewel de mojito met crushed ice ook wel lekker klinkt voor deze editie)
Ik eigenlijk elke dag van 10:00 t/m 01:00!
Rond 13:00 en 19:00 een bakkie koffie en alles gaat prima.. enkel de donderdag overvalt het mij weleens!
Wie zie ik morgen voor de poort? Bier genoeg en met Hits vanuit onze Frieze bolderkar trappen we het weekend af
Qua weer ziet het overigens telkens beter uit.. een Piek op vrijdag (die overleven we wel) daarna bouwt het af en hebben we geen besef meer dat het warm is