Pinkpop 2026

voor de mensen die op het festivalterrein rond lopen, alvast mijn signalement...
te herkennen aan het Amnesty Pinkpop hoedjes (2026 editie uiteraard) en in tegenstelling tot de profielfoto tegenwoordig brildragende (dus wellicht na Pinkpop tijd voor nieuwe profielfoto)
daarnaast:

vrijdag shirt (wit 😉)
images

zaterdag shirt
584057a.jpg

zondag shirt
550x675.jpg

(allemaal alvast veel plezier) al helemaal voor de campinggasten morgen ochtend/middag, goede reis naar het mooie Zuid-Limburg...

voor de mensen die op het festivalterrein rond lopen, alvast mijn signalement...
te herkennen aan het Amnesty Pinkpop hoedjes (2026 editie uiteraard) en in tegenstelling tot de profielfoto tegenwoordig brildragende (dus wellicht na Pinkpop tijd voor nieuwe profielfoto)
daarnaast:

vrijdag shirt (wit 😉)
images

zaterdag shirt
584057a.jpg

zondag shirt
550x675.jpg

(allemaal alvast veel plezier) al helemaal voor de campinggasten morgen ochtend/middag, goede reis naar het mooie Zuid-Limburg...
Dennis, hadden nog afgesproken...geen zwarte band shirts wegens de nationale hitteplan.....hahaha

Ik drink eigenlijk altijd alleen de donderdag avond met de silent disco, de echte festival dagen puur water!
(Alhoewel de mojito met crushed ice ook wel lekker klinkt voor deze editie)
Ik eigenlijk elke dag van 10:00 t/m 01:00!
Rond 13:00 en 19:00 een bakkie koffie en alles gaat prima.. enkel de donderdag overvalt het mij weleens!

Wie zie ik morgen voor de poort? Bier genoeg en met Hits vanuit onze Frieze bolderkar trappen we het weekend af

Qua weer ziet het overigens telkens beter uit.. een Piek op vrijdag (die overleven we wel) daarna bouwt het af en hebben we geen besef meer dat het warm is

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
update, nog 1 weekendticket over voor 150 euro

2 aan @Oasiss en 1 aan @jonnekillaars vergeven voor t leuke prijsje.
wie eerst komt wie eerst maalt;)

en deze meneer kan voor t eerst in zn leven lekker drankjes en eten halen op een festival zonder zich druk te maken om de prijs. zal vrijdag wel ff melden wat voor shirt ik aan heb, dan wie me aanspreekt trakteer ik op een biertje :p

Ik eigenlijk elke dag van 10:00 t/m 01:00!
Rond 13:00 en 19:00 een bakkie koffie en alles gaat prima.. enkel de donderdag overvalt het mij weleens!

Wie zie ik morgen voor de poort? Bier genoeg en met Hits vanuit onze Frieze bolderkar trappen we het weekend af

Qua weer ziet het overigens telkens beter uit.. een Piek op vrijdag (die overleven we wel) daarna bouwt het af en hebben we geen besef meer dat het warm is
Voordat je het weet wordt het geeneens 30 graden!
Wij staan morgen niet voor de poort (rijden pas om 13.00 uur weg), maar komen 's avonds zeker even feesten op de camping!

• Confetti
Waarderingen: Timmetje

en deze meneer kan voor t eerst in zn leven lekker drankjes en eten halen op een festival zonder zich druk te maken om de prijs. zal vrijdag wel ff melden wat voor shirt ik aan heb, dan wie me aanspreekt trakteer ik op een biertje :p
Goed gedaan kerel. Mooi dat je de tickets zo verkoopt en dit is een win win voor iedereen; het is je gegund!!

• Leuk
Waarderingen: legenden

Echt heel fijn! Nu ga ik voor het zondagticket dat ik toch wel had gekocht nog veel meer zien!

wat verwachten we eigenlijk voor 2027, 18-19-20 juni 2027 ?

zal wel in de papieren festival gids in het voorwoord door de Tirsa en Ide staan toch?

• Leuk
Waarderingen: mart1234

Users who are viewing this thread