Pinkpop 2026

Misschien een hele domme vraag, maar weet iemand of je ergens op de camping je luchtbed kan laten oppompen, of moet je hier zelf een handpomp voor mee? Heb dit nog nooit eerder hoeven doen ivm zelf opblaasbaar matje, en eigenlijk ook nog nooit over nagedacht, maar deze keer heeft iemand in de groep wel een normaal luchtbed mee🙈😆

Dag allemaal, alvast sorry voor het lange verhaal.

Ik lees hier mee sinds 2020. De verloren editie waar ik dan weer wel mijn vrouw aan over heb gehouden. Sindsdien ga ik met vrienden ieder jaar 1 of meerdere dagen.

Dit jaar laat mijn vriendengroep mij in de steek. Ze kiezen voor andere festivals. Ik wil Bente en de Foo Fighters echter niet missen en kom zondag een dagje langs in het mooie Limburg.

Paar praktische vragen:
-Tips voor parkeren? We stonden eerder altijd bij Monde verde of in het dorp zelf. Geen idee welke P dat is.
-Nog tips voor acts die ik moet zien?
-Tips voor solo festival gangers? Misschien gaat er nog 1 iemand mee maar waarschijnlijk wordt dit mijn eerste solo festival
-Andere tips zijn ook welkom

Alvast bedankt!

Groeten,
Luuk

Misschien een hele domme vraag, maar weet iemand of je ergens op de camping je luchtbed kan laten oppompen, of moet je hier zelf een handpomp voor mee? Heb dit nog nooit eerder hoeven doen ivm zelf opblaasbaar matje, en eigenlijk ook nog nooit over nagedacht, maar deze keer heeft iemand in de groep wel een normaal luchtbed mee🙈😆
Afgelopen jaren hadden ze op camping b hier voorzieningen voor, in de buurt van de festitenten.

Ik lees hier mee sinds 2020. De verloren editie waar ik dan weer wel mijn vrouw aan over heb gehouden. Sindsdien ga ik met vrienden ieder jaar 1 of meerdere dagen.

Dit jaar laat mijn vriendengroep mij in de steek. Ze kiezen voor andere festivals. Ik wil Bente en de Foo Fighters echter niet missen en kom zondag een dagje langs in het mooie Limburg.

Paar praktische vragen:
-Tips voor parkeren? We stonden eerder altijd bij Monde verde of in het dorp zelf. Geen idee welke P dat is.
-Tips voor solo festival gangers? Misschien gaat er nog 1 iemand mee maar waarschijnlijk wordt dit mijn eerste solo festival

Alvast bedankt!

Groeten,
Luuk
-Tips voor parkeren, zou ik ergens bij een klein station zoals bijvoorbeeld Hoensbroek (er zijn ook nog andere kleine stations) en daar gratis parkeren. En dan en retourtje met de trein naar en van Landgraaf.
-Tips voor acts, is gewoon echt een kwestie van smaak.
- voor Solo festival gangers is er volgens mij een WhatsApp groep, maar naar mijn idee kun je overal wel een beetje aansluiten.
- vooral gewoon genieten, samen met iedereen om je heen. En misschien is het ook wel eens fijn dat je met niemand rekening hoeft te houden, en echt kunt zien en genieten van dat wat jij graag hoort en ziet.

Paar praktische vragen:

Alvast bedankt!

Groeten,
Luuk
Tips naast Bente en FF die je wilde zien zijn:
Na Bente naar Hotwax (Stage4), dan White Lies (Zuid), daarna Die Spitz (Stage4), dan Royel Otis (Zuid), Wet Leg (Noord), Yungblud (Zuid) eventjes rust en dan in het voorvak bij de FF!!
Heel druk programma, dus misschien maar beter dat je alleen bent ;)
Veel Plezier!!!

Paar praktische vragen:

Alvast bedankt!

Groeten,
Luuk
Parkeren tip, kijk op Facebook FL Pinkpop Community

Users who are viewing this thread