Graspop Metal Meeting 2026

Zou Parkway Drive touren volgend jaar tijdens de juni festivals? Of gaan die Europa een jaar over slagen om aan nieuw album te werken? Download is alvast een mooi festival, tijdens Novarock. Hellfest, Graspop, Copenhell, ... . Genoeg plekken voor hun. Dat Rock Am Ring er niet bij is, is misschien omdat de tour pas start een week later? Of effectief toch werken aan een nieuw album, zeker na zoveel getourd te hebben en nu de 20ste verjaardagstour?

Gojira blijft angstvallig stil. PWD wil ik graag , ook voor mezelf. Gojira mag ook maar gewoon dat ik even kan op adem komen

Ghost en Sleep Token ook niks voorlopig. Maar komt misschien nog. Ik zie ze althans liever niet op de affiche. Nuja, tenzij het ook is om op adem te komen even.

Ik zie precies mensen vragen om Sabaton, Ghost en Iron Maiden op een dag. Not gonna happen eh mannekes. Iron Maiden zou 21 tot 23 h nemen. Perfect voor daarna na nog Sabaton OF Ghost, maar niet beide eh. Tegen 00 h 30 willen de omwonenden ook gaan slapen eh. En ook Sabaton en Ghost op een dag zie ik niet gebeuren wegens de producties die zeker bij Ghost veel beter tot hun recht komen in het donker. Sabaton is dan weer de band die geen slot voor 22 h nog aanvaard denk ik

Iemand vraagt of er al exclusieve shows zijn aangekondigd. Limp Bizkit heeft een exclusieve show in Spanje. En House of Protection een exclusieve festival show in Spanje. Naast Limp Bizkit zijn nog wat bands aangekondigd voor Resurrection met een exclusieve show in Spanje in 2026. Al stel ik mij altijd vragen bij die exclusiviteit. Want al die andere bands wil dus zeggen dat die volgend jaar nog minstens een Spaanse show hebben? Klopt dat altijd. Een exclusieve Spaanse show vind ik wel speciaal om te vermelden, maar een exclusieve Spaanse festivalshow ... Sorry House Of Protection but I am not impressed. Graspop zou natuurlijk nogal onnozel doen door iets exclusief voor België aan te kondigen ... Bijna alles wat in België speelt is exclusief want België is zo klein 🤣. Slayer destijds exclusieve Benelux show (en dan nog farewell show, hoewel die farewell intussen tussen aanhalingstekens kan) klonk wel als een "wauwboeking". Benelux in zijn totaliteit namelijk is groter dan pakweg Denemarken of Zwitserland. Zo is er ook een festival, Pitfest, in het Noorden van Nederland. Die zijn kampioen in exclusiviteit te verzinnen ... Hadden zelfs "exclusieve Oost-Nederlandse" show verzonnen. Ocharme amper 1000 vierkante meter. Zelfs Amsterdam is groter denk ik 😅🤣

Edit: het was @Metalhead Liam die vroeg achter exclusief aankondigen
Hoop iig dat je nooit op pitfest bent geweest, want azijnzeikerds hebben ze daar ook liver niet.

Ben je nu serieus nog dit topic aan het bijlezen vanaf pagina 118 en het reageren op een bericht van september 2025? 😅
Nou succes, nog maar een pagina of 680 te gaan, dan zien we je ergens in 2028 wel terug in het 2027 topic.. 😜
Ik gok dat die wat gerichter te werk gaat en de zoekfunctie gebruikt om te kijken wie er slecht praat over Pitfest :)

• 100
Waarderingen: MetalLimbo
Ik gok dat die wat gerichter te werk gaat en de zoekfunctie gebruikt om te kijken wie er slecht praat over Pitfest :)
I Know Reaction GIF by MOODMAN

Hoop iig dat je nooit op pitfest bent geweest, want azijnzeikerds hebben ze daar ook liver niet.
Ik moest dus m'n eigen post gaan nalezen, want ik wist intussen totaal niet meer wat ik geschreven had ... 😂

Toch wel, in 2024. En weet ge wat? Ik heb mezelf die dag goed geamuseerd. Met een exclusieve Noordnederlandse show van Heideroosjes en Hatebreed was ook een topshow!

Ge hebt mij (of een van uw collega's) ook al liever niet op de sloteditie van Pitfest omdat deze vooral bedoelt is voor mensen die mee het festival hebben zien groeien (ja dat was ik op Facebook). En niet voor mensen die voor specifieke bands komen. Wel, ik krijg al bijna goesting om een exclusieve Zuidoost Drenthe show van Aborted te komen kijken op jullie festival! 😂

Zullen we het gewoon vriendelijk houden voor elkaar ja? Als er een band speelt die ik graag wil zien op uw festival, en er zijn nog tickets, koop ik gewoon braaf een ticket, heb ik daar een goede tijd, en ga ik met de glimlach naar huis?

Nee dat lijkt me van niet, heb naar aanleiding van uw post eens gekeken naar zijn laatste posts en ik vind maar een reactie zoals bovenstaande. Terwijl als hij iedereen zou willen "aanvallen" op dit forum die zijn bedenkingen heeft bij bepaalde exclusieve aankondigingen, hij meerdere mensen zou moeten "aanvallen", ik ben niet de enige die daar ooit zijn bedenkingen hier over geschreven heeft

Laten we niet vergeten dat @PFR666 betrokken is bij de organisatie van Pitfest. Dus die zal niet teveel vrije tijd overhebben gehad om hier bij te lezen. Daarbij zal het verdrietige gebeuren op de laatste avond hem ook niet in de kouwe kleren zijn gaan zitten. Dus ik heb nog wel wat begrip voor zijn reactie. Het gaat soms 2 kanten op mensen🤗🥰

Laten we niet vergeten dat @PFR666 betrokken is bij de organisatie van Pitfest. Dus die zal niet teveel vrije tijd overhebben gehad om hier bij te lezen. Daarbij zal het verdrietige gebeuren op de laatste avond hem ook niet in de kouwe kleren zijn gaan zitten. Dus ik heb nog wel wat begrip voor zijn reactie. Het gaat soms 2 kanten op mensen🤗🥰
Maar een overlijden waar ik niks mee te maken heb, is toch geen reden om mij een azijnzeikerd te noemen, omdat ik wat bedenkingen heb bij zijn manier van aankondigen? Of jawel, hij mag dat vinden natuurlijk. Maar als ik nu de line up verder goed vind, heb ik toch het recht om een ticket te kopen en het festival te bezoeken? Ook op FB heel duidelijk maken dat ze liever niet hebben dat ik naar hun slotfestival kom, omdat als ik een ticket koop het puur voor bands is?

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread