Graspop Metal Meeting 2026

Na een tijd ga je gewoon denken dat de vrijwilligers hun skullies op zijn, en dat ze met andere kramen afspreken dat ze een snack meenemen en bij de volgende klant zullen bijtellen?
De mensen aan het eten zijn geen vrijwilligers bij mijn weten maar in dienst van Bevers & Bevers?
En ook: we krijgen echt meer dan genoeg eten. Boterhammen, soep, snacks, warme maaltijden en food skullies. Nogal flauw om naar de crew te schieten die in die loden hitte het beste ervan probeerden te maken. Bij mij werden ook eco kosten door iemand aangerekend, terwijl het absoluut onmogelijk was dat ik ooit niet genoeg tokens of bekers bij had šŸ˜…
 
Ik had 120 skullies gekocht, en die waren op het einde ook allemaal netjes op.

Ik zie ook wel 1 transactie die ik zeker niet gedaan heb, misschien nog meer aan de togen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Bij mij gaat het om het kopen van een pokebowl en op exact hetzelfde tijdstip een watermeloen? Als het een fout van de vrijwilligers is dan dat altijd gebeuren, maar het lijkt mij toch niet correct dat de stand van de pokebowl ook zaken kan aanduiden die daar niet te koop zijn?
Na een tijd ga je gewoon denken dat de vrijwilligers hun skullies op zijn, en dat ze met andere kramen afspreken dat ze een snack meenemen en bij de volgende klant zullen bijtellen?
2j geleden konden wij niets aanduiden in een andere stand, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige standen gekoppeld zijn.
Food-werkers (en drinken ook neem ik aan) hebben geen reden om 'persoonlijk' vals te spelen en mensen te benadelen. We worden voldoende goed gecompenseerd.
Ik ga ook uit van een menselijke fout.
Elke bestelling kan trouwens opgeroepen worden, dus het loont als je twijfelt om te vragen of ze de bestelling nog even tonen.
 
De mensen aan het eten zijn geen vrijwilligers bij mijn weten maar in dienst van Bevers & Bevers?
En ook: we krijgen echt meer dan genoeg eten. Boterhammen, soep, snacks, warme maaltijden en food skullies. Nogal flauw om naar de crew te schieten die in die loden hitte het beste ervan probeerden te maken. Bij mij werden ook eco kosten door iemand aangerekend, terwijl het absoluut onmogelijk was dat ik ooit niet genoeg tokens of bekers bij had šŸ˜…
Dat zullen inderdaad geen vrijwilligers zijn, en ik zou het vreemd vinden dat ze tijdens de shiften niet genoeg voorzien worden. Dat was geen zeker geen steek naar de medewerkers! Ik begrijp volledig dat menselijke fouten kunnnen gebeuren, ik ga hier ook niet verder contact over zoeken bij Graspoop, uiteindelijk gaat het over 1.5SK waarvan ik praktisch 1SK verlies om amper iets terug te krijgen.

Dat was eerder een gedachtengang die andere mensen misschien ook (of gelijkaardig) zouden hebben, mijn excuses als ik hiermee iemand zich aangevallen voelt, dat was zeker niet mijn bedoeling, alleen maar lof aan alle medewerkers om in de drukte en hitte te werken!
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Koekdoos
Bij mij was ook een fout, maar die had ik vrijwel direct door. Ik wilde spek met ei, en ze probeerde me een chocoladebroodje te geven (sprak geen Nederlands). Uiteindelijk dus wel de spek en ei gekregen, maar ik vertrouwde het niet, en ja hoor, niet alleen betaald voor spek en ei maar ook een chocoladebroodje. Ik dus terug. Skullies teruggeven was ingewikkeld, maar ik heb als sorry niet alleen een chocoladebroodje maar ook een croissantje meegekregen. Ik vind het goed opgelost. Fouten maken is menselijk, en zeker in de hitte kan ik me voorstellen dat het sneller fout gaat. (Zeker als iemand dan ook nog geen Nederlands spreekt? De gozer die stond op te scheppen sprak wel Nederlands, waarom die dan niet de bestellingen aannam snap ik dan weer niet helemaal, maar goed)
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en MetalLimbo
Ik had 120 skullies gekocht, en die waren op het einde ook allemaal netjes op.

Ik zie ook wel 1 transactie die ik zeker niet gedaan heb, misschien nog meer aan de togen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Bij mij gaat het om het kopen van een pokebowl en op exact hetzelfde tijdstip een watermeloen? Als het een fout van de vrijwilligers is dan dat altijd gebeuren, maar het lijkt mij toch niet correct dat de stand van de pokebowl ook zaken kan aanduiden die daar niet te koop zijn?
Na een tijd ga je gewoon denken dat de vrijwilligers hun skullies op zijn, en dat ze met andere kramen afspreken dat ze een snack meenemen en bij de volgende klant zullen bijtellen?
Mij viel op dat sommige transacties pas de dag erna verwerkt werden. Dus er zat wel iets in het systeem wat het vertraagde, wellicht dat jij dit ook had?
Of heb jij helemaal geen watermeloen gehaald?
 
Mij viel op dat sommige transacties pas de dag erna verwerkt werden. Dus er zat wel iets in het systeem wat het vertraagde, wellicht dat jij dit ook had?
Of heb jij helemaal geen watermeloen gehaald?
Helemaal geen watermeloen gegeten en op de cashless account op de website staat het ook in 1 transactie:

1782382534011.png

Ik denk dat er bij de poke bowl kraam maar 3 opties waren, dus geen idee hoe die watermeloen erbij gekomen is
 
Helemaal geen watermeloen gegeten en op de cashless account op de website staat het ook in 1 transactie:

Bekijk bijlage 21489

Ik denk dat er bij de poke bowl kraam maar 3 opties waren, dus geen idee hoe die watermeloen erbij gekomen is
iets anders er bij genomen die verkeerd als watermeloen in het systeem staat maar wel klopte?

Ik weet bijvoorbeeld toen ik als student in de horeca werkte dat alles die niet op de menu stond een 'koffie' was
 
Laatst bewerkt:
iets anders er bij genomen die verkeerd als watermeloen in het systeem staat maar wel klopte?

Ik weet bijvoorbeeld toen ik als student in de horeca werkte dat alles die niet op de menu stond een 'koffie' was
Nope, ben 3 keer geweest bij die stand (was de pokebowl bij de foodtrucks), telkens exact hetzelfde besteld, enkel die keer was dat er bij.

Ze vroegen wel altijd of er saus en gefrituurde ui bij mocht, maar dat was altijd na het afrekenen.


Anyway, zoals eerder al gezegd, is waarschijnlijk menselijk foutje, geen probleem voor mij. moest het nu meerdere keren gebeurd zijn had ik wel contact opgenomen met Graspop.
Ik ga er niet van wakker liggen, en ik ga er volgend jaar zeker geen pintje minder door drinken! (Dit jaar blijkbaar wel :p )
 
Ik zie bij 1 transactie ook Jupiler Apple staan, die heb ik zeker niet besteld maar wel betaald. Dat lijkt de enige foute transactie te zijn. Blijkt dus best veel fout te gaan, ook afgaande op de berichten van anderen hier.
 
Ik zie bij 1 transactie ook Jupiler Apple staan, die heb ik zeker niet besteld maar wel betaald. Dat lijkt de enige foute transactie te zijn. Blijkt dus best veel fout te gaan, ook afgaande op de berichten van anderen hier.
Ik merkte wel (vooral zondag dan), dat de crew meermaals een bestelling gewist had om opnieuw te beginnen omdat precies niet elke klik goed geregistreerd werd.
Ik vermoed dat er wel een hele hoop reserve toestellen voorhanden is, maar dit kan er ook wel mee te maken hebben dat dit meer gebeurd naarmate het festival vorderd, foutieve kliks op het scherm? Mijn foutieve transactie was in ieder geval op zondag
 
Ik zie bij 1 transactie ook Jupiler Apple staan, die heb ik zeker niet besteld maar wel betaald. Dat lijkt de enige foute transactie te zijn. Blijkt dus best veel fout te gaan, ook afgaande op de berichten van anderen hier.
is het mogelijk dat je iets anders te drinken hebt gehaald en ze verkeerd aangeslagen hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: tmatheussen
is het mogelijk dat je iets anders te drinken hebt gehaald en ze verkeerd aangeslagen hebben?
Nee, we waren met zijn tweeƫn en heb drie drankjes afgerekend, die Jupiler Apple is teveel. Gezien de drukte zal het ongetwijfeld ergens een keertje fout gaan, het blijft mensenwerk. Met carnaval (ben toch een Brabander...) gaat het ongemerkt gegarandeerd ook een keer fout, it's all in the game. Bij mij valt het mee, schade is 1 Skullie.
 
Ik merkte wel (vooral zondag dan), dat de crew meermaals een bestelling gewist had om opnieuw te beginnen omdat precies niet elke klik goed geregistreerd werd.
Ik vermoed dat er wel een hele hoop reserve toestellen voorhanden is, maar dit kan er ook wel mee te maken hebben dat dit meer gebeurd naarmate het festival vorderd, foutieve kliks op het scherm? Mijn foutieve transactie was in ieder geval op zondag
Die van mij ook inderdaad, geen idee of dat ermee te maken heeft. Blijf toch wel voorstander van dit digitale systeem hoor, werkt beter dan die muntjes die je achteraf niet meer kan inwisselen (en waarvan je er weleens wat verliest).
 
  • Leuk
Waarderingen: tmatheussen
cashless is voor mij ook wel de voorkeur, maar dan wel met euro's op je bandje. snap niet waarom dat skullies moeten zijn. helpt natuurlijk wel als je vroeg skullies koopt dat je wat profijt hebt. maar dat is dan ook het enige
 
Ik zie bij mij enkele vreemde dingen, maar ik merk ook dat de lieftallige dame bij Beers & Stories maar drie Karmelieten had ingegeven, terwijl ik er vijf besteld en meegekregen had. Dus klagen mag ik zeker niet. (Valse hoop moet ik ook niet koesteren, want ze was way out of my league).

Ik denk trouwens dat die toestellen ook niet helemaal hittegolfproof zijn. Als uw gsm-scherm volhangt met zweet en zonnecrĆØme, begint dat 'Fuck dees fucking kut kak machien' ook af en toe raar te doen.
 
Ik zie bij 1 transactie ook Jupiler Apple staan, die heb ik zeker niet besteld maar wel betaald. Dat lijkt de enige foute transactie te zijn. Blijkt dus best veel fout te gaan, ook afgaande op de berichten van anderen hier.
Ik heb op donderdag zelfs 2x Jupiler 0.0 erbij staan, die heb ik ook zeer zeker niet besteld, laat staan gedronken... šŸ˜‚
Ik vermoed dat ook dat gewoon 2 halve liters zijn geweest, en verkeerd aangeslagen.

Op de hele vrijdag blijkbaar 18 halve liters afgetikt, daar moeten wel een hoop fouten zijn gemaakt (maar niet per se door het barpersoneel šŸ˜…šŸ¤Ŗ)...
 

Users who are viewing this thread