Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
De video had om 20:50 moeten beginnen, vandaar de 20 minuten pauze tussen Epica en Iron Maiden. Fear of the Dark begon om 23:00 volgens mijn camera geschiedenis, dat was begin van encore.

Oke, dan is dat te laat begonnen, maar dat ging niet ten koste van Powerwolf. Als je een stuk of 10 festivals in die periode de set van Powerwolf vergelijkt met Graspop, dan speelden ze op de meeste festivals gewoon minder nummers dan op Graspop en nergens meer dan op Graspop.

eens een verslagje schrijven
Woensdagavond pas rond 19u kunnen vertrekken door omstandigheden.
Waardoor we rond 20u30 pas ter plekke waren, zelf file gehad richting de parking maar eens aangekomen op Inferno verliep alles zeer vlot.
We hadden dadelijk ons campingbandjes, de eerste spullen uitgeladen en terwijl de vrouw de bedden opmaakte de rest van de spullen halen.
Erna de bandjes gehaald en verbroederd met de buren op de camping en niet de behoefte gehad om te gaan kijken op het terrein zelf.
Op Donderdag waren we rond 11u00 op het terrein.
Zodat we na ons rondje bij de foodtrucks meteen richting Northstage konden voor
MANTAH (8) doe het ze maar na in de warmte het festival openen ik kende er niet veel van maar ik heb er best wel van genoten ik heb al slechtere openingsacts gehad.
SNOT (5) Leuk om eens gezien te hebben maar is mij niet veel van bijgebleven.
halfweg ook doorgegaan naar
COMBICHRIST (7) Ze kwamen niet volledig tot hun recht in de middagzon buiten dit is een band voor binnen te zien in het donker.
THE FUNERAL PORTRAIT (9) De verrassing van de dag voor mij, ik ging mee omdat mijn vrouw ze wou zien maar ik vond het een topshow ze mogen zeker nog eens terug komen.
BULLS ON PARADE (8) Vanop afstand gehoord maar veel korter als dit kan je volgens mij niet bij het originele komen. (een van de weinige bands die ik op mijn lijstje nog heb staan en nooit heb gezien rage against the machine)
GATECREEPER aan het einde rap ff de marquee in maar ook snel weer terug buiten door de warmte dus ook geen beoordeling.
ACCEPT (8) Een band die er altijd staat meer heb ik er niet over te zeggen.
WINDROSE (7) Op voorhand een van de bands waar ik het meeste naar uitkeek, ik had ze alwel eerder gezien dus wist wel wat ik moest verwachten, maar vond in het begin het geluid tegenzitten waardoor ik niet goed in de juiste sfeer geraakte wel CHAPEAU voor de leden dat ze in die warmte in hun outfit opt podium stonden.
A DAY TO REMEMBER vanachter op de wei niet echt goed meegekregen tijdens het eten.
MEGADETH (8) Geen grote fan van de band maar vond ze wel goed spelen vandaag.
PENNYWISE (8) Een aardig gevulde jupilerstage voor deze heren en het was van begin tot eind een trip terug naar de jonge jaren.
ANTHRAX (7) Van buiten de marquee een stuk gezien en het was Anthrax gelijk Anthrax altijd is een MADHOUSE maar de show niet afgekeken want er wachte nog een ander madhouse.
THE DILLINGER ESCAPE PLAN (7) Nou dit was me een potje herrie maken hoor, maar vond het wel leuk om ze eens gezien te hebben met de originele zanger.
Erna wouden we nog een stukje THE OFFSPRING meepakken maar doordat het harder begon te regenen toch maar gekozen om met de grote massa richting uitgang te gaan.

De andere dagen volgen nog, had gehoopt meer tijd te hebben op mn werk maar het zal voor morgen zijn.

Users who are viewing this thread