Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eens, juiste de combinatie van die twee maakte het geweldig. Net als de combinatie Hollywood en Into my Arms bij Nick Cave. (Zou gezien de oeverloze discussie hiervoor bijna Mannenbaby van Sophie Straat willen zeggen, maar Nick Cave en Madra Salach spanden voor mij de kroon)
Mijn grootste misser achteraf is doordat ik bijna niet geslapen had, geen energie had en mijn lichaam redelijk tegenstribbelde, om niet van Hiqpy naar Madra Salach te lopen.. Zeker als ik alle reacties lees.
Ja die inleiding gaf voor mij ook zoveel meer betekenis bij het nummer (nu wist ik al wel een klein beetje waar het nummer overging), maar de tekst kwam daardoor nog een stuk beter binnen. Plus het was ook gewoon een stuk geschiedenis / kennis die je nu meedraagt. En de rest van het optreden was ook uitstekend, dus de perfecte afsluiting.
Naast van de meeste The Man Who Seeks Pleasure van Madra Salach ook Not Ideal van Men an Tol, Vind dat ook een heel mooi nummer en anders Ik kijk soms naar jou van Mula!