Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen Bazart (sad) en Jorja Smith (oef) voor Rock Werchter dus. Jammer! Maar ook geen Pommelien op Boutique, dus zou het dan toch gebeuren? Het is toch écht wel nu of nooit!
Zeer weird dat Bazart op TW Classic niet gewoon als sub voor Imagine Dragons speelt. Zowel qua aanwezige fanbase als genre sluit Bazart toch veel beter aan bij Imagine Dragons dan Jorja Smith. Optreden van die laatste zal wat op een koude steen vallen daar vrees ik.
Had Bazart wel graag op RW gezien, die kans lijkt nu wel klein (doch niet onbestaande?) te worden. Pommelien lijkt me idd wel echt een must have voor RW nu.
Zeer weird dat Bazart op TW Classic niet gewoon als sub voor Imagine Dragons speelt. Zowel qua aanwezige fanbase als genre sluit Bazart toch veel beter aan bij Imagine Dragons dan Jorja Smith. Optreden van die laatste zal wat op een koude steen vallen daar vrees ik.
Had Bazart wel graag op RW gezien, die kans lijkt nu wel klein (doch niet onbestaande?) te worden. Pommelien lijkt me idd wel echt een must have voor RW nu.
Jorja is een ideale act als bv. headliner op de West Holts stage op Glastonbury. Maar op de mainstage op Werchter Boutique tussen Bazart en Imagine Dragons in ... raar.
Jorja is een ideale act als bv. headliner op de West Holts stage op Glastonbury. Maar op de mainstage op Werchter Boutique tussen Bazart en Imagine Dragons in ... raar.
Gewoon voor of na Raye was ook gewoon logischer geweest, genre gewijs. (Nu goed, ook wel eens met de geluiden dat ze misschien te vaak in onze contreien speelt)
Die Boutique gaat niet uitverkocht geraken imo. Daar is de line-up niet sterk genoeg voor. Als je dat tegenover de Classic zet....dat is toch dag en nacht verschil? Of ben ik hier alleen die dat denkt?
Die Boutique gaat niet uitverkocht geraken imo. Daar is de line-up niet sterk genoeg voor. Als je dat tegenover de Classic zet....dat is toch dag en nacht verschil? Of ben ik hier alleen die dat denkt?
Imagine Dragons is geen Bruce Springsteen of Stromae. En wat er nu bijkomt is met alle respect te weinig om bijkomende mensen over de streep te trekken. Geen echte co-headliner. Denk niet dat er veel mensen nu extra een kaart gaan kopen.
Dat bedoel ik net. Moesten ze nu alleen Bryan Adams daar zetten verkocht je de Classic ook uit (en heb dan ook een ticket gekocht). Wil maar zeggen dat die Boutique een zeer zwakke line-up heeft....maar kan ook mijn muzieksmaak zijn natuurlijk.
Van mid-juni tot en met mid-september kan je genieten van meer dan 40 concerten in OLT Rivierenhof. Van rock, reggae & blues tot pop, hip hop en jazz. En dat in het feeërieke amfitheater, midden in het grootste park van Antwerpen. Deze zomer wordt Onverge
www.oltrivierenhof.be
nog een aantal mooie namen erbij bij OLT Rivierenhof oa the Kills, Ben Harper en Daniel Norgren