Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Lion

Support act
7 mrt 2017
769
1.595
Tijd dat ik deze mini-draft een beetje mini ga boeken. De muziek die deze band maakt is echter groots. Hun debuut EP vind ik een van de beste releases van het jaar!
Ugly (UK)


@theblackmadness
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
Mijn 2 volgende bands lagen al zo goed als vast, maar moesten op het allerlaatste moment afhaken wegens andere verplichtingen.
We zijn echter zeer blij om de undercard te kunnen aanvullen met een zeer indrukwekkende band. Violen in metal is altijd al een pluspunt, net als hun nieuwe album: Ne Obliviscaris!

uiteraard mogen ook de ´endtime ballads´ van Crippled Black Phoenix niet ontbreken. Ik kan er wss zelf niet bij zijn op Alcatraz, dus laat ik ze maar naar mij komen.

@Lion @warriorandweirdo
 
Laatst bewerkt:

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.343
5.883
Mijn 2 volgende bands lagen al zo goed als vast, maar moesten op het allerlaatste moment afhaken wegens andere verplichtingen.
We zijn echter zeer blij om de undercard te kunnen aanvullen met een zeer indrukwekkende band. Violen in metal is altijd al een pluspunt, net als hun nieuwe album: Ne Obliviscaris!

uiteraard mogen ook de ´endtime ballads´ van Crippled Black Phoenix niet ontbreken. Ik kan er wss zelf niet bij zijn op Alcatraz, dus laat ik ze maar naar mij komen.

@Lion @warriorandweirdo
Dit zal mn les zijn zeker, dat ik MDB van je afpak 🥲
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.911
6.142
Alweer een nieuwe naam voor ons festival - en niet de minste!

Kim-Gordon.jpg


Kim Gordon.

@JK79 > @team-0
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
498
1.225
Even tussen alle Roadburn en ziekenhuis perikelen door de volgende aankondiging.

Ik heb aangegeven dat we ook buiten het "metal" spoor gaan boeken en de volgende artiest is daar een voorbeeld van. Op 1 van de dagen zal Woodkid de dag met een feest gaan afsluiten na de headliner.


@team-0 @RubenJS
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.467
1.615
Even tussen alle Roadburn en ziekenhuis perikelen door de volgende aankondiging.

Ik heb aangegeven dat we ook buiten het "metal" spoor gaan boeken en de volgende artiest is daar een voorbeeld van. Op 1 van de dagen zal Woodkid de dag met een feest gaan afsluiten na de headliner.


@team-0 @RubenJS
Volgens mij kan hij niet door zijn show in Paleis 12 in '21.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken