Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.673
2.314
Onze laatste headliner sparen we nog even, wel gaan we door met de sub voor Nick Cave & Warren Ellis. De volgende man is een persoonlijke favoriet van de organisatie, die zowel solo als met zijn vrouw Flo Morrissey al meermaals grote indruk maakte op onze weide. Garant voor een schitterend optreden: Benjamin Clementine!


Reeds aangekondigd voor CITW 2024 zijn: Nick Cave & Warren Ellis, Beth Gibbons, Slowdive, Sampha en Benjamin Clementine.

@Oasiss
@Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Eén van de sickste shows van 2023..

Yves-Tumor.jpg


Yves Tumor & It's Band.

@JK79 @team-0
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
829
2.394
primordial-live.jpg


Naast vorige boeking Harakiri For The Sky stond óók Primordial op het affiche van het Ultima Ratio Fest in Tivoli vorig jaar.
Net als de Oostenrijkers wisten de Ieren mij volledig te overtuigen. De combinatie van black metal, doom metal en Keltische invloeden smaakt naar meer. Deze opzwepende muur van geluid de ideale toevoeging tot de line-up!


@Dr. Hannibal @mattman
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.332
5.851
deciblog-psychonaut-band.jpeg


Het gaat hard met de pareltjes. Excuus voor wat vertraging, ik moest mij even herbezinnen op mijn prioriteiten. Conclusie: op dit moment is Psychonaut voor mij prioriteit nummer 1. Voor mij persoonlijk een van de grote ontdekkingen van afgelopen jaar, met een heerlijk concert in het Burgerweeshuis en het album Unfold The God Man soms weken achter elkaar bijna dagelijks geluisterd. Deze mag ik niet missen, en jullie ook niet, dus koop vooral een ticket!


@mattman > @Bob105
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
803
990
Deze opkomende indie-rockband heeft zijn oorsprong in 2018, debuteerde met hun eerste album in 2019 en maken op PinkBOB'24 hun Nederlandse FESTIVALDEBUUT! Afkomstig uit Utah, zijn deze mannen gestaag bezig met het veroveren van niet alleen hun thuisbasis, maar ook de rest van de wereld:

The Backseat Lovers.

@MadMandra27 > @Koekdoos
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
711
929
IMG_2762.jpeg

Gisteren werd ze ook aangekondigd voor een concurrerend festival midden augustus in Kiewit, dus als organisatie kunnen we niet achter blijven. Eén van de avonden sluiten we de festivaldag al dansend af met haar, dus gooi die beentjes alvast los. Dames en heren, Becky Hill!


Next: @Koekdoos @Martijn
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.635
7.371
Terwijl ik even ontbijt pak en een goede videoclip opzoek voor de volgende aankondiging, heb ik wel vast een raadsel voor jullie.

What’s better than a dwarf?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken