Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zou me niet verbazen als graspop wat meer in de breedte gaat boeken maar dan verwacht ik eerder dat ze het zoals hellfest aanpakken en bands zoals QOTSA en Foo fighters in de planning gaan zetten. Weet niet of een Santana of Eric clapton de juiste 'vibe' heeft voor graspop
Foo Fighters hebben net een nog niet aangekondigde tour geannuleerd in verband met Dave Grohl zijn relatie crisis. Wellicht was Graspop een tussenstop en moeten ze nu weer verder zoeken?
Inferno is vrij groot, en leek grotendeels best rustig. Het lag afgelopen jaar echter aan die straat met kroegen/feestcafés. En die hadden het idee om tot 02:00 een wedstrijdje te doen wie de bass het hardst zet.
Kon ik nog enigszins mee dealen. Maar mijn vriendin die wat minder goed tegen prikkels kan had hier wel een zware aan.
De inter camping ligt idd langs inferno deze mensen mogen hun eigen tenten opzetten en krijgen er ook plaats voor. En natuurlijk de nodige middelen wat je nodig hebt. Bvb elektriciteit om je rolstoel op te laden of staan er frigo's om medicatie koud te leggen enzo. Het lijkt mij ook logisch dat deze camping gratis is.
Foo Fighters hebben net een nog niet aangekondigde tour geannuleerd in verband met Dave Grohl zijn relatie crisis. Wellicht was Graspop een tussenstop en moeten ze nu weer verder zoeken?
Het originele interview met Ben Barbaud waarop dit artikel gebaseerd is staat in het Hellfest topic. Komt er op neer dat er een aantal andere festivals de Foos geboekt hadden en deze zijn gemeenschappelijk op zoek gegaan naar vervanging en dat is Muse geworden. Hellfest had blijkbaar zelf een ander headliner probleempje en hebben gebruik gemaakt van het feit dat Muse plots beschikbaar was. Als Graspop één van die festivals met de Foos was dan zou Muse wel al aangekondigd zijn zou ik denken.
Ik neem aan dat Myrkur dan ook gastvocalen verzorgt op Graspop, als ik dit zo lees? Heel tof, maar ik zou het nóg toffer vinden als Myrkur met een eigen set komt.
Het is mij eigenlijk onduidelijk. In de FAQ van camping inferno staat dat een eigen tent niet op mag worden gezet omdat daar geen plaats voor is. Maar de inter camping ligt wel op Inferno. Zijn dan alle inter kampeerders verplicht een accomodatie van Graspop te boeken? Dat kunnen ze toch niet maken. Niet iedereen kan het zich veroorloven een tentje van 500+ euro te huren ...?
Architects is goed bezig, maar voor een headliner positie gaan ze toch nog een paar jaar moeten wachten vrees ik bij Graspop. Lotto Arena begin januari was nog niet uitverkocht
inter camping ligt inderdaad op inferno maar is een echt apart stukje afgebakend terrein waar de tenten worden neergezet. Je staat niet tussen de inferno tenten. Is echt een apart blok gereserveerd voor inter waar dus geen vooropgezette tenten staan.
Edit: oeps had nog niet gerefreshed en gezien dat meerdere mensen al deze vraag hadden beantwoord mijn excuus.
Ik neem aan dat Myrkur dan ook gastvocalen verzorgt op Graspop, als ik dit zo lees? Heel tof, maar ik zou het nóg toffer vinden als Myrkur met een eigen set komt.
Myrkur heeft 4 festivals staan op 2 daarvan Sweden Rock & Copenhell is King Diamond ook van de partij. Op Copenhell spelen beide op dezelfde dag dus het kan gerust.
Het is mij eigenlijk onduidelijk. In de FAQ van camping inferno staat dat een eigen tent niet op mag worden gezet omdat daar geen plaats voor is. Maar de inter camping ligt wel op Inferno. Zijn dan alle inter kampeerders verplicht een accomodatie van Graspop te boeken? Dat kunnen ze toch niet maken. Niet iedereen kan het zich veroorloven een tentje van 500+ euro te huren ...?
Architects is goed bezig, maar voor een headliner positie gaan ze toch nog een paar jaar moeten wachten vrees ik bij Graspop. Lotto Arena begin januari was nog niet uitverkocht
Trivium had ook nog gekund maar doordat de clues in reverse staan ...
Een paar weken geleden had ik het ook niet geweten hoor maar door de graspop aankondiging toch maar eens wat live beelden bekeken en dat was toevallig dit nummer.
Vraag: stel je had de lineup voor komende editie mogen samenstellen.
Maar - er mogen geen bands opstaan die in 2022, 2023 en 2024 op Graspop hebben gestaan.
Hoe ziet jouw lineup er dan uit?
Hoeft niet helemaal te kloppen, ga er lekker op los, kijk zelf hoe realistisch je het wilt maken!
overgebleven bands verdelen over dagen en podia op basis van info en eigen inschatting
aanvullen met bands uit gefilterde lijst 1996-2019, plus wat aangekondigde Hellfest-namen en persoonlijke wensen
volgorde per podium losjes bepaald op basis van Spotify-views en eigen inschatting
Neem het resultaat uiteraard vooral niet al te serieus.
Met name met de (sub)headliners ben ik behoorlijk over de schreef gegaan (want YOLO.. ).
Ook heb ik vanzelfsprekend niet al te veel rekening gehouden met tourschema's van alle bands, en heb ik op sommige podia bepaalde bands te hoog/laag gezet, dan wel veel teveel dure bands of wat veel van een bepaald genre bijelkaar geplaatst.
(groen = reeds aangekondigd; blauw = aangevuld)
Als bonus ook nog de reservelijst met niet-gebruikte namen (zodat iedereen die het niet eens is met mijn keuzes zijn eigen lijst kan samenstellen ):
Hier kunnen wij toch nooit meer overheen Ik zou onmiddellijk een ticket kopen. Al verwacht ik dat de prijs van 300 dan niet geheel houdbaar zal blijken te zijn
Edit: heb de quote maar even ingekort 1x is wel genoeg.