Sport algemeen

hopelijk heeft mega-Toby een waterdichte opstapclausule/vergoeding
misschien eens informeren bij de paars-witte vrienden om de "Wouter buiten"-spandoeken al over te nemen ;)

hopelijk heeft mega-Toby een waterdichte opstapclausule/vergoeding
misschien eens informeren bij de paars-witte vrienden om de "Wouter buiten"-spandoeken al over te nemen ;)
spanddoeken kunnen we perfect zelf maken ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: B0G5
Toch denk ik dat het zou kunnen werken. Volgens mij hebben ze in Antwerp meer geduld dan in Anderlecht. Bij die laatste loopt het mijns inziens continue mis omdat ze daar telkens weer het geweer van schouder veranderen omdat er te veel druk is om snel resultaat te boeken. Bovendien is het gemakkelijk om daarbij alle schuld bij Vandenhaute als zondebok te leggen.

Ze kunnen best een voorbeeld nemen aan Verhaeghe bij Club: rustig gebouwd, enkele jaren uitgelachen, maar nadien wel geoogst wat ze gezaaid hadden. Het doel van Antwerp is wellicht anders dan dat van Club (of zou het dat volgens mij toch moeten zijn). Als ze een stabiele topclub kunnen worden die elk jaar top 5 speelt en om de zoveel tijd een titel behaalt, een beetje zoals KRC Genk, dan denk ik dat ze dat goed doen. Dat zou volgens mij dan ook het doel moeten zijn. Als je als supporter daar de tijd voor geeft, zie ik dat wel lukken.

Users who are viewing this thread