Sport algemeen

hopelijk heeft mega-Toby een waterdichte opstapclausule/vergoeding
misschien eens informeren bij de paars-witte vrienden om de "Wouter buiten"-spandoeken al over te nemen ;)

hopelijk heeft mega-Toby een waterdichte opstapclausule/vergoeding
misschien eens informeren bij de paars-witte vrienden om de "Wouter buiten"-spandoeken al over te nemen ;)
spanddoeken kunnen we perfect zelf maken ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: B0G5
Toch denk ik dat het zou kunnen werken. Volgens mij hebben ze in Antwerp meer geduld dan in Anderlecht. Bij die laatste loopt het mijns inziens continue mis omdat ze daar telkens weer het geweer van schouder veranderen omdat er te veel druk is om snel resultaat te boeken. Bovendien is het gemakkelijk om daarbij alle schuld bij Vandenhaute als zondebok te leggen.

Ze kunnen best een voorbeeld nemen aan Verhaeghe bij Club: rustig gebouwd, enkele jaren uitgelachen, maar nadien wel geoogst wat ze gezaaid hadden. Het doel van Antwerp is wellicht anders dan dat van Club (of zou het dat volgens mij toch moeten zijn). Als ze een stabiele topclub kunnen worden die elk jaar top 5 speelt en om de zoveel tijd een titel behaalt, een beetje zoals KRC Genk, dan denk ik dat ze dat goed doen. Dat zou volgens mij dan ook het doel moeten zijn. Als je als supporter daar de tijd voor geeft, zie ik dat wel lukken.

Toch denk ik dat het zou kunnen werken. Volgens mij hebben ze in Antwerp meer geduld dan in Anderlecht. Bij die laatste loopt het mijns inziens continue mis omdat ze daar telkens weer het geweer van schouder veranderen omdat er te veel druk is om snel resultaat te boeken. Bovendien is het gemakkelijk om daarbij alle schuld bij Vandenhaute als zondebok te leggen.

Ze kunnen best een voorbeeld nemen aan Verhaeghe bij Club: rustig gebouwd, enkele jaren uitgelachen, maar nadien wel geoogst wat ze gezaaid hadden. Het doel van Antwerp is wellicht anders dan dat van Club (of zou het dat volgens mij toch moeten zijn). Als ze een stabiele topclub kunnen worden die elk jaar top 5 speelt en om de zoveel tijd een titel behaalt, een beetje zoals KRC Genk, dan denk ik dat ze dat goed doen. Dat zou volgens mij dan ook het doel moeten zijn. Als je als supporter daar de tijd voor geeft, zie ik dat wel lukken.
dat is ook wat we willen als fans
stabiliteit
meedoen voor top 6 en hier en daar een uitschieter
maar vooral terug een veilige toekomst na eerst 13 jaar 2de klasse en nu icarus gedrag (wat veel heeft opgebracht maar nog meer er voor gezorgd heeft dat de boekhouding omzeep ging parallel met de crisis in zijn bouwbedrijf en er dus geen cent meer kon worden geinvesteerd, en alleen maar verkocht worden om putten te dempen)
de nieuwe groep beseft dat realisme het belangrijkste zou zijn (volgens wat ik hoor) dus we gaan het zien.
verwacht snel officieel nieuws

Blijft (voor mij) toch de bedenking wat dergelijke ondernemers toch zien in het investeren in voetbalclubs? Witwasserij of zo?
Clubliefde zal het niet zijn als je eerst bij Anderlecht probeert en dan bij Antwerp, net zoals Coucke destijds bij Oostende en dan maar naar Anderlecht.
Hopelijk draait het goed uit voor Antwerp en z'n supporters maar of de harde kern van Antwerp meer geduld heeft dan de paarse :unsure: ?

Als ze nu nog met Reiziger op de proppen komen, ga ik het Nederlands elftal echt boycotten.
Dit soort berichtgevingen geven mij toch wel een beetje hoop, ben alleen bang dat hij niet voor 4 jaar gaat tekenen wat wel de bedoeling zou moeten zijn. Bondscoach worden zonder WK is een beetje als naar de bios gaan om na de reclames te vertrekken.

Dit soort berichtgevingen geven mij toch wel een beetje hoop, ben alleen bang dat hij niet voor 4 jaar gaat tekenen wat wel de bedoeling zou moeten zijn. Bondscoach worden zonder WK is een beetje als naar de bios gaan om na de reclames te vertrekken.

Het EK is misschien wel een hoger niveau met weinig flutlanden ertussen? Natuurlijk WK is een grotere prijs, maar een EK heeft op Argentinië en Brazilië na gewoon dezelfde toplanden als een WK én ook nog eens Italië erbij.

Het EK is misschien wel een hoger niveau met weinig flutlanden ertussen? Natuurlijk WK is een grotere prijs, maar een EK heeft op Argentinië en Brazilië na gewoon dezelfde toplanden als een WK én ook nog eens Italië erbij.
Begrijp mij niet verkeerd, ik zou 6 maand op een roze wolk leven als we het EK winnen maar dat zou ik zijn als Twente de KNVB Beker wint terwijl de landstitel het enige is waarmee je jezelf "de beste "mag noemen. De titel wereldkampioen weegt toch wel heel wat zwaarder als Europees kampioen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik denk ook wel dat hij een EK en WK zou willen doen dan. Wat mij betreft zou hij ook die tijd moeten krijgen. Koeman heeft die ook gekregen; zij het dat hij op het EK enorme mazzel had na 3e te worden Roemenië en Turkije als pad naar de halve finale kreeg.

ook daar zal italie het net niet halen :)

Wel benieuwd naar Frankrijk Spanje vanavond. Vooralsnog heb ik eigenlijk niemand in de buurt zien komen van het niveau van Frankrijk. Maar Frankrijk gaat nu voor het eerst een ploeg treffen die ook graag de bal gaat hebben.

Users who are viewing this thread