Mooi om dit te lezen. Hier in België was er behoorlijk wat te doen over de onrespectvolle manier waarop een journalist (ik denk van de Telegraaf?) na de wedstrijd Koeman "interviewde". Die stelde de ene na de andere "vraag", die telkens eigenlijk gewoon een nieuwe belediging "in vraagvorm" was.
Los van het feit dat ik Koeman ook verantwoordelijk acht voor de uitschakeling van Nederland en vind dat hij het écht niet goed gedaan heeft als bondscoach in z'n 2e termijn, mag je nog altijd wel een minimum aan respect tonen. Tegenover iedereen in het algemeen, maar zeker tegenover een icoon als Koeman in het bijzonder.
En nu voor ons maar hopen dat Garcia vanavond wat meer lef toont dan Koeman, al vrees ik ervoor... Persoonlijk zie ik ze liever al strijdend, aanvallend ten onder gaan, dan verdedigend te gaan spelen. Senegal is wat mij betreft hetzelfde niveau als Marokko, dus durf ik de wedstrijd wel met die van Nederland vergelijken. Als je slecht speelt, kan je zomaar met 3-0 de boot ingaan, dat besef ik ook. Maar laten we er ook geen topland van maken en met schrik gaan spelen, je mag als België zijnde echt wel geloven in eigen kunnen vanavond!