Pukkelpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Denk dat het live ook wel iets kan zijn, alleen vind ik het een beetje kakofonisch en amateuristisch klinken ergens. Niet echt goede songs. Al is dat misschien het punt.
Heh. King of the Slugs is een banger van een nummer. Dat klinkt toch verre van amateuristisch? Wel, live is het wel echt een feest.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.650
Heh. King of the Slugs is een banger van een nummer. Dat klinkt toch verre van amateuristisch? Wel, live is het wel echt een feest.
Ja, soms is het een gevoel he. Vind het gewoon geen toffe song. Beetje een lelijke vibe, een brij. Het wil rocken en raven, maar raakt kant noch wal. Een van de weinige van die hype bandjes van de laatste tijd die me echt niets doen. Maar hey, genoeg anders om te ontdekken he.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.260
3.835
Reactie van Pukkelpop op mijn vraag wanneer ze de 40e editie of 40 jaar Pukkelpop willen vieren:

"Dat is een zéér goede vraag! Pukkelpop bestaat sinds 1985 dus op de keeper beschouwd vieren we volgend jaar ons 40-jarig bestaan. Maarrrrr ... er zijn ook 3 edities niet doorgegaan: 1989, 2011 en 2021 ...
Het is dus maar een beetje hoe je het wil bekijken ... wij zijn er intern ook nog niet over uit :)
Groetjes,
Team PKP"
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.650
Reactie van Pukkelpop op mijn vraag wanneer ze de 40e editie of 40 jaar Pukkelpop willen vieren:

"Dat is een zéér goede vraag! Pukkelpop bestaat sinds 1985 dus op de keeper beschouwd vieren we volgend jaar ons 40-jarig bestaan. Maarrrrr ... er zijn ook 3 edities niet doorgegaan: 1989, 2011 en 2021 ...
Het is dus maar een beetje hoe je het wil bekijken ... wij zijn er intern ook nog niet over uit :)
Groetjes,
Team PKP"
Ik herinner mij ook vrij weinig van de 2020 editie.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Reactie van Pukkelpop op mijn vraag wanneer ze de 40e editie of 40 jaar Pukkelpop willen vieren:

"Dat is een zéér goede vraag! Pukkelpop bestaat sinds 1985 dus op de keeper beschouwd vieren we volgend jaar ons 40-jarig bestaan. Maarrrrr ... er zijn ook 3 edities niet doorgegaan: 1989, 2011 en 2021 ...
Het is dus maar een beetje hoe je het wil bekijken ... wij zijn er intern ook nog niet over uit :)
Groetjes,
Team PKP"
2020 is ook niet doorgegaan :)
2011 dan weer wel, enfin, ik was er toch gedurende een aantal uren :-(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Magical12

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
2020 is ook niet doorgegaan :)
2011 dan weer wel, enfin, ik was er toch gedurende een aantal uren :-(

Augustus 2021 was er 3 dagen Pukkelpopkwartier bij de toenmalige Muziekodroom in Hasselt. Misschien tellen ze dat ook voor 3/4e mee of zo. :p
:)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
976
1.011
Zou hozier een kans zijn voor zondag en merol nog wat naar achter kunnen duwen?
En is het nu zeker dat sugababes niet tijdens de big 4 van de gitaren valt op zondag? Ik bedoel qotsa offspring the smile en rise against. Verwacht ook dat ze gaan clashen met motionless in white.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
101
65
Zou hozier een kans zijn voor zondag en merol nog wat naar achter kunnen duwen?
En is het nu zeker dat sugababes niet tijdens de big 4 van de gitaren valt op zondag? Ik bedoel qotsa offspring the smile en rise against. Verwacht ook dat ze gaan clashen met motionless in white.
Hozier stond in december nog in Vorst Nationaal en komt op 22 juni alweer terug naar daar voor een nieuwe passage. Tijdens PKP bevindt hij zich in de VS, dus mag je schrappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Zou hozier een kans zijn voor zondag en merol nog wat naar achter kunnen duwen?
En is het nu zeker dat sugababes niet tijdens de big 4 van de gitaren valt op zondag? Ik bedoel qotsa offspring the smile en rise against. Verwacht ook dat ze gaan clashen met motionless in white.
Ik blijf hopen op Noah Kahan ergens een plaatsje te geven. Dromen mág!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken