Down The Rabbit Hole 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Op zondag 2,5 uur the National wordt (hoe graag ik ze ook zie) een zware pil, maar liever 2,5 uur dan een afgeraffelde set van een uur en een kwartier.
Ik vermoed eigenlijk dat DTRH ze wel gewoon twee uur gaan geven, maar dat laatste half uur niet. Al laat ik mij graag verrassen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Maar dtrh is toch (van orgine) een festival waar de muziek centraal staat? Tegenhanger van BKS, het kleine LL broertje. Een van de hotste namen in de indierock met een lange set, dat zou toch een no-brainer moeten zijn, ondanks dat het de laatste dag is?
De mensen die het niet interesseren staan er toch vaak niet op de zondag, dus opzich kan dat wel.
Mooi laten gaan die lui ;)

Maar oprecht, ik snap hier niks van. Ik heb de Arctic Monkeys op Werchter als afsluiter ook gewoon een goede kans gegeven terwijl het echt niet mijn band is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Op zondag 2,5 uur the National wordt (hoe graag ik ze ook zie) een zware pil, maar liever 2,5 uur dan een afgeraffelde set van een uur en een kwartier.
Hoop dat ze ook wat later mogen doorspelen. Op zondag speelt de headliner vaak een groot stuk in het daglicht, ook leuk, maar hoe meer in het donker hoe liever.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Hoop dat ze ook wat later mogen doorspelen. Op zondag speelt de headliner vaak een groot stuk in het daglicht, ook leuk, maar hoe meer in het donker hoe liever.
Zal wel weer niet... Nick Cave was ook grotendeels in het licht. Nutini en War on Drugs idem
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Zal wel weer niet... Nick Cave was ook grotendeels in het licht. Nutini en War on Drugs idem
Ja en Janelle Monae in 2019 ook... Speelde toen wel de set van de dag, dus misschien maakt het allemaal niet zo uit.

Al blijft het raar, dat vroegere einduur.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Al blijft het raar, dat vroegere einduur.
Ook heel raar omdat je op zondag altijd echt twee uur moet wachten tot de nacht echt goed begint.

Ja en Janelle Monae in 2019 ook... Speelde toen wel de set van de dag, dus misschien maakt het allemaal niet zo uit.
Ohja, toen kwam ik een half uur later aan en stond ik nog steeds op de tweede rij. Wel een hele goede set inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Ohja, toen kwam ik een half uur later aan en stond ik nog steeds op de tweede rij. Wel een hele goede set inderdaad.
Ja er was echt heel weinig volk voor zo'n show. Maar wel heerlijk sfeertje, misschien ook daardoor.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Ja er was echt heel weinig volk voor zo'n show. Maar wel heerlijk sfeertje, misschien ook daardoor.
Bij zo'n show heb je eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel als in een klein zaaltje een hele vette artiest zien. Je weet dat je er als een van de weinigen bij bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Bij zo'n show heb je eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel als in een klein zaaltje een hele vette artiest zien. Je weet dat je er als een van de weinigen bij bent.
Wat me trouwens wel doet afvragen hoe dat kwam. Janelle Monae past echt wel bij de sfeer van DTRH. Best wel een feestje, namelijk. Misschien is ze gewoonweg niet 'groot' genoeg voor zo'n slot. Al stond de Barn op RW dat jaar wel helemaal vol.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
In het evenementenbeleid van Beuningen is te lezen dat het geluidsniveau op zondag na 23:00 omlaaggebracht moet worden, en op vrijdag en zaterdag pas na 01:00. Daarom dat op zondag de Hotot al om 23:00 stopt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
In het evenementenbeleid van Beuningen is te lezen dat het geluidsniveau op zondag na 23:00 omlaaggebracht moet worden, en op vrijdag en zaterdag pas na 01:00. Daarom dat op zondag de Hotot al om 23:00 stopt.
Kunnen we niet aan The National vragen om na 23:00 een keer of 5 Vanderlyde te spelen, a capella met het publiek.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Kunnen we niet aan The National vragen om na 23:00 een keer of 5 Vanderlyde te spelen, a capella met het publiek.
Met massaal zingend publiek kom je waarschijnlijk ook over de geluidsnorm heen. Begreep uit het Lowlands-topic dat daar de muziekkeuze van de silent disco zodanig is aangepast dat er niet te veel wordt meegezongen, juist om die reden.
 
  • Wow
Waarderingen: mattman

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.560
2.040
Met massaal zingend publiek kom je waarschijnlijk ook over de geluidsnorm heen. Begreep uit het Lowlands-topic dat daar de muziekkeuze van de silent disco zodanig is aangepast dat er niet te veel wordt meegezongen, juist om die reden.
Wat bizar dit, vond het al aardig tegenvallen vorig jaar. Doe dan niks, zou je bijna zeggen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Met massaal zingend publiek kom je waarschijnlijk ook over de geluidsnorm heen. Begreep uit het Lowlands-topic dat daar de muziekkeuze van de silent disco zodanig is aangepast dat er niet te veel wordt meegezongen, juist om die reden.
In 2017 deden ze dit denk ik nog niet, toen stond de hele Bravo loeihard me te blehren op The Human League
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.002
8.652
Klopt! Stond ook al op hun website :). Zouden ze weer op de main staan? Ik zou later in de Teddy ook wel een keer leuk vinden eigenlijk
Ja eigenlijk hoop ik stiekem op de Teddy, als voorlaatste. Maar goed, als he Hotot wordt zal het ook wel gewoon werken. Ik ben er in ieder geval wel bij. :)
 

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
15
9
Hoogste tijd voor een blokkenschema! Verdorie wat heb ik er weer veel zin in!
Aangezien zo ongeveer elke aankondiging op precies hetzelfde moment is als vorig jaar zou volgende week wel eens blokkenschema (+ laatste namen voor de fuzzy, teddy en hotot) kunnen verschijnen.
Vorig jaar ook de week naar The Bizarre namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken