Graspop Metal Meeting 2024

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
419
587
Ik weet dat ik hier regelmatig heb zitten haten op de line-up, maar ik had dus nog geen combi ticket... En nu baal ik dus he.
Was een beetje de ''last call'' en timetable aan het afwachten aangezien ze normaliter pas een dag van tevoren uitverkopen.

Ticketswap prijzen zijn meteen omhoog gegaan natuurlijk en daar doorheen proberen te komen gaat 'm denk ik ook niet worden. Zal wel karma zijn, maar kut is het wel.
Kijk even hier op marktplaats. @kojak Had nog een combi op overschot.

Onderwerp 'Graspop Combi Ticket (Kojak)' https://forum.festileaks.com/threads/graspop-combi-ticket-kojak.1629/
 
  • Leuk
Waarderingen: Akephalos

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.600
Ik weet dat ik hier regelmatig heb zitten haten op de line-up, maar ik had dus nog geen combi ticket... En nu baal ik dus he.
Was een beetje de ''last call'' en timetable aan het afwachten aangezien ze normaliter pas een dag van tevoren uitverkopen.

Ticketswap prijzen zijn meteen omhoog gegaan natuurlijk en daar doorheen proberen te komen gaat 'm denk ik ook niet worden. Zal wel karma zijn, maar kut is het wel.
Korter bij het festival loopt het aanbod altijd wel op op ticketswap, destoods kan je waarschijnlijk nog wel een ticket bemachtigen tegen een redelijke prijs in de week van het festival gok ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.690
5.197
Elke aflevering van de graspop vlog van Billy mayhem en anderen op youtube heb ik nu zeker 20 keer gezien. Sinds de bekendmaking van de namen ben ik bijna dagelijks door de namen aan het struinen en ontdekken. Een keer of 10 per dag open ik de app gewoon om een snufje digitaal graspop te nemen. Ik ben echt toe aan de volgende stap en dat is een planning maken. Ookal ga ik me er waarschijnlijk niet helemaal aan houden. Ik wil weten hoelaat ik de bus van devils lake naar het terrein ga pakken en wanneer ik weer even terug kan om op te frissen om daarna weer los te gaan. Als ik überhaupt terug kan natuurlijk want ik heb zoveel te zien straks. Gewoon in mijn hoofd bezig zijn met graspop want na een jaar hard werken als vuilnisman kijk ik gewoon zo uit naar 4 dagen chaos, bier en keiharde metal met vrienden. Kortom: ik heb er zin in waar blijft dat schema😆
Ik ben het ook maar eens gaan checken, en heb inmiddels zijn hele Graspop-playlist bekeken.
Kijkt toch wel lekker weg moet ik zeggen, vooral ook leuk om het zelf nog eens te herbeleven. Wat een schitterende editie was het toch ook!

Lijken me inderdaad wel gezellige gasten, hoewel ik persoonlijk waarschijnlijk gillend gek zou worden als ik samen met zo'n figuur als die Bartek een festival zou bezoeken... 😵‍💫
Overigens die Billy zelf ook (in mindere mate), de meeste optredens van een behoorlijke afstand bekijken, overal te laat komen, tien maal per dag terug naar de camping om lauwe blikjes bier te drinken enzo.
Laten we zeggen dat we een verschillende festivalbeleving hebben, zeg maar.. 😅
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.600
Ik ben het ook maar eens gaan checken, en heb inmiddels zijn hele Graspop-playlist bekeken.
Kijkt toch wel lekker weg moet ik zeggen, vooral ook leuk om het zelf nog eens te herbeleven. Wat een schitterende editie was het toch ook!
Heb inmiddels ook zijn graspop aflveringen terug gekeken, keek inderdaad wel lekker weg.
Lijken me inderdaad wel gezellige gasten, hoewel ik persoonlijk waarschijnlijk gillend gek zou worden als ik samen met zo'n figuur als die Bartek een festival zou bezoeken... 😵‍💫
Overigens die Billy zelf ook (in mindere mate), de meeste optredens van een behoorlijke afstand bekijken, overal te laat komen, tien maal per dag terug naar de camping om lauwe blikjes bier te drinken enzo.
Laten we zeggen dat we een verschillende festivalbeleving hebben, zeg maar.. 😅
Blijft inderdaad bijzonder om te zien hoe verschillende mensen zo'n festival ervaren op een totaal verschillende manier.
Inderdaad bizar dan staat hij bij een band waarvan hij zegt dat hij ze geweldig vind en dan lopen ze weg naar de camping voor een lauw biertje. geld besparen is het op dat punt ook niet meer want zo'n optreden is toch veel meer waard dan dat biertje.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
199
313
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.428
6.126
Jammer, eisbrecher is altijd een feestje. Ben benieuwd hoeveel cancels er totaal gaan zijn. We weten nu van 2, toch? Eisbrecher en monuments. Ik hoop dat iedereen die zegt dat vandaag de dag is gelijk krijgt, maar als er nog meer cancels zijn zullen ze eerst vervangers willen regelen denk ik
En Corrosion of Conformity heeft ook afgezegd, maar die was ook al officieel door de organisatie bevestigd en van de site gehaald geloof ik. Monuments en Eisbrecher nog niet, en zullen nog vervangen moeten worden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.600
Jammer van Eisbrecher inderdaad, toffe live band die inderdaad altijd kwaliteit levert. Vooral jammer voor de mensen die uitkeken naar die show.
persoonlijk hoop ik vooral dat dit het tijdschema niet in de weg zit
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.617
4.594
Jammer van Eisbrecher inderdaad, toffe live band die inderdaad altijd kwaliteit levert. Vooral jammer voor de mensen die uitkeken naar die show.
persoonlijk hoop ik vooral dat dit het tijdschema niet in de weg zit
ik vermoed dat het juist door die cancels iets langer duurt
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.814
7.734
Balen! Had enorm zin om ze voor het eerst echt te gaan zien.

Hopelijk een leuke vervanger. Misschien kunnen ze Feuerschwanz nog strikken en delen met Alcatraz :p
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Ben ik ook bang voor eigenlijk. Daar gaat de hoop voor deze week...
Het zou kunnen dat het daardoor nu wat langer heeft geduurd, maar het is zeker niet zo dat ze vanaf dat het openbaar is dat Eisbrecher niet komt opeens op zoek moeten naar een vervanger. Zo'n band brengt in de regel eerst alle locaties op de hoogte, alvorens ze dat op social media gooien. Dus denk dat Graspop al minimaal enkele weken weet van de afzegging.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.198
1.254
Het zou kunnen dat het daardoor nu wat langer heeft geduurd, maar het is zeker niet zo dat ze vanaf dat het openbaar is dat Eisbrecher niet komt opeens op zoek moeten naar een vervanger. Zo'n band brengt in de regel eerst alle locaties op de hoogte, alvorens ze dat op social media gooien. Dus denk dat Graspop al minimaal enkele weken weet van de afzegging.
Meer nog, twee andere shows zijn al verplaatst dus het is zeker niet dat de zalen (en Graspop) pas gisteren om 17 h bij wijze van spreke ingelicht zijn. Het zou wel kunnen dat het hierdoor allemaal wat langer duurt
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
29
54
Laten we er vanuit gaan dat er geen feestdag is voor Graspop, gokken we op vandaag 12u en morgen de eerste trucks die beginnen op de weide?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.198
1.254
Laten we er vanuit gaan dat er geen feestdag is voor Graspop, gokken we op vandaag 12u en morgen de eerste trucks die beginnen op de weide?
Ik gok volgende week. Vorig jaar begonnen ze op 2 mei inderdaad maar was het festival een week vroeger. Maar of daar echt een lijn in te trekken is weet ik niet. Misschien wel het gras al afdoen deze week. Geen idee.
 

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
29
54
Ik gok volgende week. Vorig jaar begonnen ze op 2 mei inderdaad maar was het festival een week vroeger. Maar of daar echt een lijn in te trekken is weet ik niet. Misschien wel het gras al afdoen deze week. Geen idee.
Dat zou ook allemaal goed kunnen, in ieder geval hebben we daar allemaal geen invloed op.

Iemand een idee hoe het gras er bij staat in Dessel?
Lang en groen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken