Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.519
3.020
Zit er ook een beetje leven in deze appgroep? De officiële Festileaks community Graspop app (wat een mondvol en dat na wat bier achter de kiezen) is nou niet bepaald het boegbeeld van een metal meeting met de 0 berichten die er sinds 4 februari 2023 zijn geplaatst 😂

Dus levendiger dan dit zal het al gauw zijn denk ik.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Zit er ook een beetje leven in deze appgroep? De officiële Festileaks community Graspop app (wat een mondvol en dat na wat bier achter de kiezen) is nou niet bepaald het boegbeeld van een metal meeting met de 0 berichten die er sinds 4 februari 2023 zijn geplaatst 😂

Dus levendiger dan dit zal het al gauw zijn denk ik.
3 Vitessen sneller dan op dit forum. Een kleine 800 berichten sinds zondagavond.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.929
Zit er ook een beetje leven in deze appgroep? De officiële Festileaks community Graspop app (wat een mondvol en dat na wat bier achter de kiezen) is nou niet bepaald het boegbeeld van een metal meeting met de 0 berichten die er sinds 4 februari 2023 zijn geplaatst 😂

Dus levendiger dan dit zal het al gauw zijn denk ik.
3 Vitessen sneller dan op dit forum. Een kleine 800 berichten sinds zondagavond.
Ja inderdaad haha, je zal daar eerder kunnen spreken van “spam” dan dat het te rustig is 😅
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
90
83
Goedemorgen, begreep dat vandaag nog steeds niet de dag was? Enniehoe : Het lijkt mij wel leuk om idd wel wat mensen van deze groep in t echt te spreken, biertje doen en zo... Dus wat is de afspraak voor de Meet? Of is dit te direct... :LOL:;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Vandaag is de dag!

Goedemorgen, begreep dat vandaag nog steeds niet de dag was? Enniehoe : Het lijkt mij wel leuk om idd wel wat mensen van deze groep in t echt te spreken, biertje doen en zo... Dus wat is de afspraak voor de Meet? Of is dit te direct... :LOL:;)

Wanneer de timetable er is, zal ik een topic openen om de meetings te plannen!

3 Vitessen sneller dan op dit forum. Een kleine 800 berichten sinds zondagavond.

@Rockbeer soms ontstaat er een muzikale discussie en dan ben je zo 200 berichten verder :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
607
Goedemorgen, begreep dat vandaag nog steeds niet de dag was? Enniehoe : Het lijkt mij wel leuk om idd wel wat mensen van deze groep in t echt te spreken, biertje doen en zo... Dus wat is de afspraak voor de Meet? Of is dit te direct... :LOL:;)

Ik heb begrepen dat we meeten voor aan bij Mimi barks, zorg dat je er bent
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken