Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.898
Volgens mij staat dat Null - Null al een paar weken in de app. Dacht er niets bijzonders van🤗. Persoonlijk gaat mijn gevoel qua bekendmakingen meer uit naar de donderdag 10:00. Of de vrijdag in de middag. Just a bunch. Als het niet klopt; don't shoot the messenger.
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
87
165
Iemand nog iets gevonden over het beker systeem....?!
Over de bekers op Graspop heb ik nog niets gevonden.
In de FAQ van het cashless systeem van Werchter staat er wel deze info.
"Dit systeem laat ook toe om op eenvoudige manier de 0,3 Coin borg op herbruikbare bekers terug te storten bij teruggave van de beker. Wie 15 R-Pet flesjes of blikjes naar een recycle-punt brengt krijgt een Free Coin bijgeschreven op de tag."
Geen idee of datzelfde van toepassing gaat zijn op Graspop, maar aangezien het om dezelfde soort organisatie gaat, lijkt het mij dat het wel op dezelfde manier zal werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en PitfestRules

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.007
Volgens mij staat dat Null - Null al een paar weken in de app. Dacht er niets bijzonders van🤗. Persoonlijk gaat mijn gevoel qua bekendmakingen meer uit naar de donderdag 10:00. Of de vrijdag in de middag. Just a bunch. Als het niet klopt; don't shoot the messenger.
We veroordelen de messenger alleen maar tot de wall of death, wees niet ongerust. Een uitzondering wordt gemaakt voor als de timetable vandaag nog wordt gedeeld.
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
De nieuwe van Architects (Curse) staat hier ondertussen al 20keer op repeat. Leuk refrein en toch stevige stukken ertussen. I like! (al zal het mss te commercieel zijn voor sommigen)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.431
Graspop is wel op de hoogte dat er twee versies van Batushka zijn gezien de tekst op de bandpage:

"Their sophomore effort ‘Panahida’ dropped in 2019 after the band split into two separate entities, each containing a handful members of the original line-up. Since then two versions of Batushka have been active"
 

King810

Playlistbediener
17 apr 2024
30
54
Elke aflevering van de graspop vlog van Billy mayhem en anderen op youtube heb ik nu zeker 20 keer gezien. Sinds de bekendmaking van de namen ben ik bijna dagelijks door de namen aan het struinen en ontdekken. Een keer of 10 per dag open ik de app gewoon om een snufje digitaal graspop te nemen. Ik ben echt toe aan de volgende stap en dat is een planning maken. Ookal ga ik me er waarschijnlijk niet helemaal aan houden. Ik wil weten hoelaat ik de bus van devils lake naar het terrein ga pakken en wanneer ik weer even terug kan om op te frissen om daarna weer los te gaan. Als ik überhaupt terug kan natuurlijk want ik heb zoveel te zien straks. Gewoon in mijn hoofd bezig zijn met graspop want na een jaar hard werken als vuilnisman kijk ik gewoon zo uit naar 4 dagen chaos, bier en keiharde metal met vrienden. Kortom: ik heb er zin in waar blijft dat schema😆
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.193
7.440
Elke aflevering van de graspop vlog van Billy mayhem en anderen op youtube heb ik nu zeker 20 keer gezien. Sinds de bekendmaking van de namen ben ik bijna dagelijks door de namen aan het struinen en ontdekken. Een keer of 10 per dag open ik de app gewoon om een snufje digitaal graspop te nemen. Ik ben echt toe aan de volgende stap en dat is een planning maken. Ookal ga ik me er waarschijnlijk niet helemaal aan houden. Ik wil weten hoelaat ik de bus van devils lake naar het terrein ga pakken en wanneer ik weer even terug kan om op te frissen om daarna weer los te gaan. Als ik überhaupt terug kan natuurlijk want ik heb zoveel te zien straks. Gewoon in mijn hoofd bezig zijn met graspop want na een jaar hard werken als vuilnisman kijk ik gewoon zo uit naar 4 dagen chaos, bier en keiharde metal met vrienden. Kortom: ik heb er zin in waar blijft dat schema😆
Welkom op het forum! Tof dat je er zo veel zin in hebt, ik hoop met je mee dat het tijdschema niet lang meer op zich laat wachten!
ik zal die vlog ook eens checken, klinkt wel interessant.
 

PitfestRules

Playlistbediener
15 okt 2023
49
102
Elke aflevering van de graspop vlog van Billy mayhem en anderen op youtube heb ik nu zeker 20 keer gezien. Sinds de bekendmaking van de namen ben ik bijna dagelijks door de namen aan het struinen en ontdekken. Een keer of 10 per dag open ik de app gewoon om een snufje digitaal graspop te nemen. Ik ben echt toe aan de volgende stap en dat is een planning maken. Ookal ga ik me er waarschijnlijk niet helemaal aan houden. Ik wil weten hoelaat ik de bus van devils lake naar het terrein ga pakken en wanneer ik weer even terug kan om op te frissen om daarna weer los te gaan. Als ik überhaupt terug kan natuurlijk want ik heb zoveel te zien straks. Gewoon in mijn hoofd bezig zijn met graspop want na een jaar hard werken als vuilnisman kijk ik gewoon zo uit naar 4 dagen chaos, bier en keiharde metal met vrienden. Kortom: ik heb er zin in waar blijft dat schema😆
Billy komt straks ook met vlogs van pitfest.
Dat wordt gezellig vermoed ik zo.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: MarcoReusel en Piebe71

energydrank

Playlistbediener
20 feb 2023
7
25
Na vorig jaar een heerlijk festival mee te hebben gemaakt(en dit jaar veel lurken op dit forum) meld ik me dit jaar ook weer voor een weekend Bier,Chaos,Metal en natuurlijk nog meer bier!

om nog maar even heeeeel erg laat te zijn met mijn top 3 per dag(niet op volgorde van hype want zulke keuzes zijn te moeilijk)!
Donderdag:
1.Tool
2.Alice cooper
3. Babymetal

Vrijdag:
1.Fu manchu (als je ooit SSX on tour hebt gespeeld snap je m)
2.Electric Callboy
3. Judas Priest
(Pendulum verdient ook wel een plekje maar helaas is het een top 3.)

zaterdag:
1. Avenged Sevenfold
2.Frog Leap
3.Steel Panther.

Zondag:
1. Body count
2. Slaughter To prevail
3. Malevolence
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
188
275
Na vorig jaar een heerlijk festival mee te hebben gemaakt(en dit jaar veel lurken op dit forum) meld ik me dit jaar ook weer voor een weekend Bier,Chaos,Metal en natuurlijk nog meer bier!

om nog maar even heeeeel erg laat te zijn met mijn top 3 per dag(niet op volgorde van hype want zulke keuzes zijn te moeilijk)!
Donderdag:
1.Tool
2.Alice cooper
3. Babymetal

Vrijdag:
1.Fu manchu (als je ooit SSX on tour hebt gespeeld snap je m)
2.Electric Callboy
3. Judas Priest
(Pendulum verdient ook wel een plekje maar helaas is het een top 3.)

zaterdag:
1. Avenged Sevenfold
2.Frog Leap
3.Steel Panther.

Zondag:
1. Body count
2. Slaughter To prevail
3. Malevolence
Welkom! Tof om iemand ssx on tour te zien noemen, is mijn introductie tot veel bands geweest die mijn muzieksmaak hebben gevormd! (Iron Maiden, avenged sevenfold, billy talent)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken