Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
De afgelopen weken nog maar eens de Muziekgieterij liggen spekken, die hebben toch weer een mooi najaarsprogramma! 🙂🤘

Weekendticket Samhain had ik al direct na de vorige editie binnen, en deze week toch ook maar weer weekendje Pelagic Fest gekocht.
Ik was in eerste instantie niet direct heel enthousiast over de line-up, maar met name The Ocean, Wheel en Predatory Void alleen al zijn toch wel de moeite waard, en ook EF en Som klinken heel fijn.
Ik moet echter wel nog flink gaan inluisteren voor de zondag, want daar ken ik nog niet veel van..

Verder nog tickets gekocht voor Ruins Of Beverast, Hippotraktor + Hypno5e en Evergrey, alle in november-december.

Samhain heeft ook weer een line-up om van te smullen, hoe meer ik luister, hoe meer ik er weer zin in heb!
Uiteraard kijk ik uit naar met name Paradise Lost, Oranssi Pazuzu, Wolves In The Throne Room (gemist op GMM door clash met Wind Rose), Der Weg Einer Freiheit (overlap op Alcatraz met Alestorm), Heretoir, Conjurer.
Daar komen echter weer de nodige ontdekkingen bij, zoals Gehenna, Vinterland, Múr en de drie W's (Worm, Walg en Wode).
Maar de grootste ontdekking is momenteel toch wel Unreqvited, wat een ongekende schoonheid!

Users who are viewing this thread