Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum

Vanavond, na een paar enthousiaste recensies gelezen te hebben, kennis gemaakt met Sinistro.
Doom metal met Portugese 'fado-achtige' zang. Deze band, met het nieuwe album Vértice, smaakt mij zeer!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo
Powerwolf dus headliner op Into The Grave op de zondag. Ik heb in ieder geval kunnen zien dat Feuerschwanz die dag ook op Into The Grave staat, want op hun eigen website staat Into The Grave voor 15 juni, terwijl 13 juni een ander festival staat.

Powerwolf dus headliner op Into The Grave op de zondag. Ik heb in ieder geval kunnen zien dat Feuerschwanz die dag ook op Into The Grave staat, want op hun eigen website staat Into The Grave voor 15 juni, terwijl 13 juni een ander festival staat.
Je vrouw staat er ook, zag ik!

Sowieso zet Into The Grave elk jaar wel een mooi programma neer, vind ik. Doen ze goed daar in Leeuwarden.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Architects gaan nog eens op tour en ze passeren niet in BE of NL maar dat is niet echt relevant.
Wat wel relevant is ze nemen Brutus mee als support dus met die langere periode van geen shows lijkt het dus nog wel mee te vallen :)
468122650_18358702363138275_6372739233244908835_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ik zit tegenwoordig blijkbaar kort op de bal als het gaat over Griekse progressieve metal en dit is dus de eerste veelbelovende single "As Dark as the Sun" van Corrupted Symmetry. Blijkbaar wordt er ook volop gewerkt aan een debuut album.
Het doet mij ergens aan denken maar kan het niet direct benoemen.
Zelf geven ze aan als invloeden: Dream Theater, Symphony X, Fates, Warning & Haken

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Black Friday enzo. Zag deze van The Flenser voorbijkomen, wat ik zelf wel tof vond. Schappelijke prijs! Het enige jammere is de hoogte van de verzendkosten naar Europa, maar mocht je dat het alsnog waard vinden, misschien een tip. Vijf LP's of CD's waarvan je van tevoren niet weet wat je gaat krijgen, maar het is The Flenser, dus het zal wel goed zijn.

En je krijgt bij iedere vinylbestelling ook gratis een flexi van Have a Nice Life erbij.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Vanmorgen wat 2024 albums terug geluisterd en kwam er bij Hamferd , vandaag pas achter, dat dit de zanger van IOTUNN is. Heb aardig wat terug te luisteren , want ga er echt goed op
Staan half juni in Duitsland dus kansen voor alcatraz en graspop,top!🤟

Bijlagen

• 20241204_205405.jpg
    20241204_205405.jpg
    862,7 KB · Weergaven: 7
Had in het Graspop topic de nieuwe namen van Rockmaraton in Hongarije gepost met daarbij dus My Dying Bride en blijkbaar doet Aaron Stainthorpe niet mee op deze tour en dus in zijn plaats de zanger van Swallow The Sun 🤔
After a small, ‘hiatus’, live shows are set to recommence, featuring a very special guest on vocals: MIKKO KOTAMÄKI from SWALLOW THE SUN. We warmly welcome Mikko, who has graciously joined the MDB live setup, enabling us to bring both new and classic songs back to the stage.
With this year’s monumental album A Mortal Binding now well into establishing itself as a Doom Metal success, the band are at last ready to promote it live along with seasoned classics of course.

Voor mij geen MDB.
Ik vind dit ook een lastige ja. Hij is wel erg bepalend voor de uitstraling en (stem)geluid van de band. Het is vooral raar dat er met geen woord gesproken wordt over zijn vertrek.

Hoe dan ook ben ik dankbaar voor de magistrale show op Graspop waar ik gelukkig getuigen van mocht zijn in volle samenstelling.

Ik vind dit ook een lastige ja. Hij is wel erg bepalend voor de uitstraling en (stem)geluid van de band. Het is vooral raar dat er met geen woord gesproken wordt over zijn vertrek.

Hoe dan ook ben ik dankbaar voor de magistrale show op Graspop waar ik gelukkig getuigen van mocht zijn in volle samenstelling.
Ik denk niet hij echt uit de band is , het lijkt dat hij gewoon deze tour skipped want ze hebben het over de live setup.
Nu ben ik zelf ook wel fan van Swallow The Sun dus misschien pakt de combinatie wel goed uit.

Ik denk niet hij echt uit de band is , het lijkt dat hij gewoon deze tour skipped want ze hebben het over de live setup.
Nu ben ik zelf ook wel fan van Swallow The Sun dus misschien pakt de combinatie wel goed uit.
Alleen kunnen we niet meer dan 'vermoeden' aangezien de band het niet nodig vindt iets meer duiding te geven bij het feit dat hun 'special guest' niet als extra komt, maar wel degelijk hun zanger (deze tour) vervangt.
En misschien hebben ze van Radke geleerd dat ze fans geen verklaring verschuldigd zijn, maar het helpt anders wel om alles een beetje te kunnen kaderen. Als het een gezamenlijke beslissing is moeten ze misschien toch eens kijken bij bijvoorbeeld Ne Obliviscaris hoe je zoiets aanpakt.

Wayfarer op motocultor dus komende zomer in Europa.. 😝
Hopelijk ook graspop/ alcatraz.

Bijlagen

• Screenshot_20241209_091457_X.jpg
    Screenshot_20241209_091457_X.jpg
    403,2 KB · Weergaven: 12
Verwachten we dat Halestorm in de Effenaar morgenochtend meteen uit gaat verkopen?

En misschien een wat brutale vraag, maar zou in dat geval iemand (die toch al tickets gaat halen) dan een extra ticket voor mij willen toevoegen (ik kan tot de avond zelf helaas niks halen). Ik kan uiteraard van te voren het bedrag voor een ticket al overmaken. Ik zou u enorm dankbaar zijn❤️🤘

Verwachten we dat Halestorm in de Effenaar morgenochtend meteen uit gaat verkopen?

En misschien een wat brutale vraag, maar zou in dat geval iemand (die toch al tickets gaat halen) dan een extra ticket voor mij willen toevoegen (ik kan tot de avond zelf helaas niks halen). Ik kan uiteraard van te voren het bedrag voor een ticket al overmaken. Ik zou u enorm dankbaar zijn❤️🤘
Oh ik had niet eens in de gaten dat deze al was aangekondigd! Lekker dichtbij huis!
Ik haal mijn ticket sowieso later pas

• Leuk
Waarderingen: WTTNightMare

Users who are viewing this thread