Rock Werchter 2024

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
Ik ben voorzichtig het lijstje met albums aan het afgaan dat de dochter me heeft gegeven om me in te luisteren voor het Werchter traject...

Ja...The Kooks, leuk en aardig en vast weer amusant op die main, maar zodra ik bij het nummer Shake the Bottle kwam bij Jessie Ware waren ze verloren.

Ondertussen ook helemaal verkocht wat Jalen Ngonda, Gary Clark jr en The Clockworks betreft.
Gary is genieten
iedere keer in belgie altijd meegepakt al blijft de eerste keer wel het meest magische.
werchter 2013 mocht hij toen de barn openen.
ik denk een half uur voor hun show start begon de band al te jammen en freestylen
was heerlijk. een lege tent op 3 man en een paardenkop na.

na het optreden stonden de tranen in de ogen bij mijn vader. Blues was terug. Jimmy was terug.
sindsdien altijd meegepakt, ookal veranderde zijn stijl per album, magistrale muzikant!
kan niet wachten
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
Blijkbaar gaat Imagine Dragons een grootse tour doen in de US. Ik zie het nog zo gebeuren dat die in 2025 ook een megatour plannen, met stadions, en ze Werchter dan als 1 van de weinige op hun festival zet.
please niet nog eens (de leegloop vorige keer sprak boekdelen), doe maar boutique en zet een interessantere pop act op het festival
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Nu de Peppers nog en het geruchtenlijstje met daarop PJ, Metallica en ID is compleet om de 2022 editie af te werken.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
146
131
Bevers & Bevers heeft zich wel te moeien in de prijzen (en zeker de kwaliteit), ze leggen dan ook een fikse zak centjes voor exclusiviteit op het festival.

Tip: Neem de shuttle naar Leuven, daar heb je aan de bushalte een Bavet, Kebab, frituur en enkele restaurantjes met terrassen (naast Depot).

Gary is genieten
iedere keer in belgie altijd meegepakt al blijft de eerste keer wel het meest magische.
werchter 2013 mocht hij toen de barn openen.
ik denk een half uur voor hun show start begon de band al te jammen en freestylen
was heerlijk. een lege tent op 3 man en een paardenkop na.

na het optreden stonden de tranen in de ogen bij mijn vader. Blues was terug. Jimmy was terug.
sindsdien altijd meegepakt, ookal veranderde zijn stijl per album, magistrale muzikant!
kan niet wachten
Godver, je doet me weer twijfelen é...
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
146
131
Blijkbaar gaat Imagine Dragons een grootse tour doen in de US. Ik zie het nog zo gebeuren dat die in 2025 ook een megatour plannen, met stadions, en ze Werchter dan als 1 van de weinige op hun festival zet.
Samen met Thirty seconds to mars wat mij betreft één van de slechtste, slechtste, slechtste dingen die ik ooit in Werchter zag. En ik ben al veel in Werchter geweest (2x Linkin Park en Pink 2019 vond ik nét iets minder slecht, eerder gewoon slecht).
 
  • Grrr
Waarderingen: scheep

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
Godver, je doet me weer twijfelen é...
om te weten of Gary iets is voor je raad ik zijn eerste live album aan.
Gary Clark jr Live
heerlijke registraties

het 2de live album vind ik net iets minder.

van studio platen gewoon beginnen bij het debuut en chronologisch verder gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.636
om te weten of Gary iets is voor je raad ik zijn eerste live album aan.
Gary Clark jr Live
heerlijke registraties

het 2de live album vind ik net iets minder.

van studio platen gewoon beginnen bij het debuut en chronologisch verder gaan

Het zwaartepunt van zijn setlist ligt bij recentste plaat JPEG Raw, dus ik zou net aanraden om het andersom te doen.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
ha, ik heb nog geen setlists bekeken van nu maar idd zeer grote focus op jpeg raw. (even gespiekt)
mea culpa dus

Qua verkennen van artiesten vind ik ‘t altijd wel praktisch om op Spotify (of anderen) te zoeken op Setlist Artiest ‘23 (of ‘24).

En enjoy! Weinig dingen leuker.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Blijkbaar gaat Imagine Dragons een grootse tour doen in de US. Ik zie het nog zo gebeuren dat die in 2025 ook een megatour plannen, met stadions, en ze Werchter dan als 1 van de weinige op hun festival zet.
Doe maar. Maar dan wel Stromae erachteraan als afsluiter.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.261
3.835
Boh ja... Imagine Dragons en 21 Pilots:

sloth no GIF
 

edeng

Playlistbediener
24 nov 2014
6
0
The focus of his setlist is on his most recent album JPEG Raw, so I would recommend doing it the other way around.
I don't think it will be a similar setlist on a festival, like those last 3 shows. Check the 2023 setlists and imagine the singles from the new album there.
anyways he's great!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.312
I don't think it will be a similar setlist on a festival, like those last 3 shows. Check the 2023 setlists and imagine the singles from the new album there.
anyways he's great!
Toch wel verbaasd dat This land niet wordt gespeeld. 1 van zijn sterkste nummers!

 
  • Leuk
Waarderingen: edeng

Gebruikers die dit onderwerp bekijken