Rock Werchter 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
722
Boycotten of met z'n allen bekritiseren. Dat eerste lijkt een utopie, maar dat laatste mag wel wat meer.
Live nation zal er zijn slaap voor laten😅 Op het einde van de rit zit iedereen daar hamburgers en frieten te eten. Zo hypocriet zijn we met zijn allen wel (btw ik vind het ook een schande hoor).
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Dansplaat

Playlistbediener
21 nov 2019
12
30
Inmiddels 20 keer op Werchter geweest en ook de komende jaren daar nog zeker te vinden.

Is het eten duur: ja. Is het eten lekker: soms. Is een pintje duur: ja.

Doch, nog steeds elk jaar een top ervaring. Aanrijden goed geregeld, altijd te parkeren, goed geregeld aan de inkom, goed ingericht weide, schone toiletten, perfect geluid, elk jaar één van de beste line-ups van Europa, beste publiek van de Benelux, proper terrein, vriendelijk aan de toog. Ik ken geen enkel festival waar dit allemaal te vinden is.

Ja er is altijd wat......druk bij de toiletten na de headliner, dan eerst maar een loempia met een pintje.....niet de Barn in kunnen, had ik maar eerder moeten zijn en zie ik iets anders moois.......een te duur frietje, hup naar de smaakfabriek voor kwalitatief voedsel......geen bonnetjes meer, die coins zijn zo gek nog niet....

Een lang betoog waar een ieder iets van zal vinden. Maar.....wat heb ik er nu al weer zin in!!!!! Tot daar ;-)
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Live nation zal er zijn slaap voor laten😅 Op het einde van de rit zit iedereen daar hamburgers en frieten te eten. Zo hypocriet zijn we met zijn allen wel (btw ik vind het ook een schande hoor).
Dat is het ook exact, ik hoor iedereen over alle prijzen zeuren, maar zolang livenation geen daling van inkomsten ziet gaan ze daar nooit iets aan doen. Wat tevens ook aantoont dat niet zoveel mensen daar dan effectief problemen mee hebben met die prijzen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
Dat is het ook exact, ik hoor iedereen over alle prijzen zeuren, maar zolang livenation geen daling van inkomsten ziet gaan ze daar nooit iets aan doen. Wat tevens ook aantoont dat niet zoveel mensen daar dan effectief problemen mee hebben met die prijzen.
Er is gewoon niets anders, ik heb vorig jaar enkel op water geleefd en telkens op kot een goed ontbijt gegeten, waardoor ik op de wei enkel avondeten nam. Als je op de camping zit, kan dit al niet en als je al wat wil drinken zeker niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.989
2.030
Ik vraag me soms af hoe het moet zijn om een festival 4 dagen nuchter te beleven.

Zie je dan meer/anders? Je beleeft het ook wel anders neem ik aan.
Normaal herinner ik me de hoofdact nog maar het hoe en wat daarna kan al wel eens een groot vraagteken zijn.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: festirock, nikita en D02

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.636
Ik vraag me soms af hoe het moet zijn om een festival 4 dagen nuchter te beleven.

Zie je dan meer/anders? Je beleeft het ook wel anders neem ik aan.
Normaal herinner ik me de hoofdact nog maar het hoe en wat daarna kan al wel eens een groot vraagteken zijn.

Ik heb in elk geval geen alcohol nodig om me vier dagen te amuseren op een festival. Te druk bezig met van optreden naar optreden te trekken en te genieten van de muziek, het gezelschap en veel te dure wafels.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.312
Er is gewoon niets anders, ik heb vorig jaar enkel op water geleefd en telkens op kot een goed ontbijt gegeten, waardoor ik op de wei enkel avondeten nam. Als je op de camping zit, kan dit al niet en als je al wat wil drinken zeker niet.
Wij namen voor iedere dag gewoon een goede maaltijd mee hoor! Vorig jaar zelfgemaakte pulled pork, spareribs en stoofschotel meegenomen. Op het terrein nog wat gesnackt. Ook indrinken op de camping.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
72
60
Ik vraag me soms af hoe het moet zijn om een festival 4 dagen nuchter te beleven.

Zie je dan meer/anders? Je beleeft het ook wel anders neem ik aan.
Normaal herinner ik me de hoofdact nog maar het hoe en wat daarna kan al wel eens een groot vraagteken zijn.
Met alcohol maak ik de vreugde van de volgende dag op. Dat wil zeggen dat ik het leuker beleef op dat moment, maar de volgende dag ervoor boet. In werkelijkheid betekent het dat ik zeer spaarzaam met het nuttigen van alcohol omga en liever ervoor kies om meerdere dagen nuchter te blijven. Ik voel mij fitter, hoef niet continu te pissen en geniet van de muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Met alcohol maak ik de vreugde van de volgende dag op. Dat wil zeggen dat ik het leuker beleef op dat moment, maar de volgende dag ervoor boet. In werkelijkheid betekent het dat ik zeer spaarzaam met het nuttigen van alcohol omga en liever ervoor kies om meerdere dagen nuchter te blijven. Ik voel mij fitter, hoef niet continu te pissen en geniet van de muziek.
Maar hoe spoel je dan de kleffe friet weg?
 

verels

Nieuw lid
21 apr 2024
3
0
Dat het buiten het terrein was, bleek net handig om wat drank, deodorant en zonnespray te kunnen bewaren. Dingen die je no way binnen zou krijgen als die lockers op het terrein staan. Het is ook letterlijk een meter of dertig van het terrein verwijderd, van die paar extra stappen en even in en uitscannen gaat niemand afzien lijkt me.
Weet jij al hoe het dit jaar zit met de locatie van de lockers - want ik vind er niks over?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.636
Weet jij al hoe het dit jaar zit met de locatie van de lockers - want ik vind er niks over?

Ik ga er vanuit dat ze dat de komende weken gaan communiceren en de reservaties open zetten. Het leek een geslaagd experiment vorig jaar, dus ik vermoed dat het wel weer op dezelfde plek zal zijn.

Effe opgezocht en ik had vorig jaar meteen een reservatie gedaan zodra ze beschikbaar waren, en dat was 6 juni. Er is dus nog wel wat tijd.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Ik ga er vanuit dat ze dat de komende weken gaan communiceren en de reservaties open zetten. Het leek een geslaagd experiment vorig jaar, dus ik vermoed dat het wel weer op dezelfde plek zal zijn.
Goh, geslaagd experiment…

Als je op The Hive stond waarschijnlijk wel. Maar als je de andere kant op moest, dan was die dertig meter die je op het einde van de festivaldag tegen de mensenmassa in moest echt een verschrikking.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en NiekBBQ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken