Rock Werchter 2024

verels

Nieuw lid
21 apr 2024
3
0
Ik ga er vanuit dat ze dat de komende weken gaan communiceren en de reservaties open zetten. Het leek een geslaagd experiment vorig jaar, dus ik vermoed dat het wel weer op dezelfde plek zal zijn.

Effe opgezocht en ik had vorig jaar meteen een reservatie gedaan zodra ze beschikbaar waren, en dat was 6 juni. Er is dus nog wel wat tijd.
Nog effe geduld dus, thanks voor de geruststellende boodschap šŸ‘
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Goh, geslaagd experimentā€¦

Als je op The Hive stond waarschijnlijk wel. Maar als je de andere kant op moest, dan was die dertig meter die je op het einde van de festivaldag tegen de mensenmassa in moest echt een verschrikking.
Vond ik ook. Als pendelfestivalganger dit jaar dus ook geen genomen. Eerst en vooral omdat het buiten het terrein was. En ter plaatse nog meer omdat het uit de richting was.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
where was it?
It's across the entrance, on the Haachtsesteenweg, a bit in the direction of the The Hive campsite.

Also annoying that you had to queue for security check every time you left the festival site to pick something up from your locker.
I won't be getting one this year for those reasons. Hardly used it last year anyway.
 
  • Leuk
Waarderingen: edeng

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.650
Screenshot 2024-04-22 at 17.11.05.png

Opvallend welke namen ze uitlichten op hun banners. Jalen Ngonda en Lauren Spencer Smith, maar bijvoorbeeld geen dEUS of Khruangbin, toch wel een subheadliner. PJ Harvey ook op het bovenste rijtje van die donderdag.
 
Laatst bewerkt:

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Bekijk bijlage 8648

Opvallend welke namen ze uitlichten op hun banners. Halen Ngonda en Lauren Spencer Smith, maar bijvoorbeeld geen dEUS of Khruangbin, toch wel een subheadliner. PJ Harvey ook op het bovenste rijtje van die donderdag.
Ook geen Jane's Addiction of Snow Patrol (Barn headliners). En dan weer wel the Beaches. Doelgroep een wat jonger publiek?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.556
2.034
Wat is dit joh. 99 euro voor de lelijkste zonnebril die ik ooit heb gezien. Wie zijn die mensen die dat kopen?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Ja, ook oerlelijk. Maar dan heb je in elk geval nog Ć©Ć©n of ander futuristisch ding op je hoofd. Die modellen van Odette Lunettes kun je volgens mij in elke speelgoedwinkel terugvinden en dan betaal je 5 euro.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.650
Ja, ook oerlelijk. Maar dan heb je in elk geval nog Ć©Ć©n of ander futuristisch ding op je hoofd. Die modellen van Odette Lunettes kun je volgens mij in elke speelgoedwinkel terugvinden en dan betaal je 5 euro.
Vind ze alletwee lelijk, maar die van King Gizzard wint toch wel de speelgoedprijs hoor.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Niet om ordinaire reclame te maken maar juist wellicht zij die nare clashes hebben in hun schema te helpen. Mij helpt onderstaande iig behoorlijk met het gepuzzel.

Voor hen die uit de regio van Antwerpen / Bergen op Zoom komen. In Gebouw-T te Bergen op Zoom is er zowel de Popronde met o.a. Prins S en de Geit, J. Bernardt, en Personal Trainer (14 september) als ook Made in Belgium (16 november) met o.a. Whispering Sons en Compact Disk Dummies.

Daarnaast Dead letter naar Trix, Antwerpen op 30 oktober.

Kan een hoop gesprint tussen podia schelen als ook een aantal nare clashes in het schema.
 
  • Leuk
Waarderingen: wesvs en Thieske

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.636
Ik ben voorzichtig het lijstje met albums aan het afgaan dat de dochter me heeft gegeven om me in te luisteren voor het Werchter traject...

Ja...The Kooks, leuk en aardig en vast weer amusant op die main, maar zodra ik bij het nummer Shake the Bottle kwam bij Jessie Ware waren ze verloren.

Ondertussen ook helemaal verkocht wat Jalen Ngonda, Gary Clark jr en The Clockworks betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB

Gebruikers die dit onderwerp bekijken