Vinyl verzamelaars

Ik heb helemaal geen platenspeler, maar toch heb ik zojuist Blood Incantation - Absolutely Elsewhere gekocht :censored:

Zonder platenspeler is het ook leuk verzamelen! Heb wel eentje op batterijen van povere kwaliteit, maar speel eigenlijk ook nooit wat af en zit boven de 400 platen inmiddels :LOL:

• Haha
Waarderingen: Skut10
1780751713479.png

Gisteren voor cursus in Den Haag, was eerder afgelopen dus besloten wat rond te dolen in de stad. Daar hoort natuurlijk een bezoek van de vinylwinkel bij. Kwam uiteindelijk uit bij Café Zeta die blijkbaar een (tijdelijke?) collab hebben met vinylzaak 3345. Lang verhaal kort staan er flink wat vinylbakken in het cafe, kan je afrekenen bij de bar en daarna nog even lekker wat drinken op het terras. Zeker een bezoekje waard.

Erg blij met de score, typisch platen die bij mij in de buurt niet zomaar in de winkels liggen. Helemaal blij toen ik erachter kwam dat er een bonusvinyl bij de plaat van MNBB zat met daarop de singles die niet op het album zelf terecht zijn gekomen (Numerology!!!).

Nou ik ga het eens proberen. Onderstaande besteld:
50 Cent - Get Rich Die Tryin
Daft Punk - Human After All Remixes
Stereophonics · Decade In The Sun: Best Of

2 jeugd klassiekers, en ik vind Stereophonics een toffe band, maar had nooit een specifiek album wat ik tof vind. Dus daarom hiervoor gegaan. Komen begin juni binnen als het goed is.
Vandaag de platen opgehaald van Imusic.nl. En alles volledig tip top afgeleverd. Dus volkomen legit voor de mensen die twijfelen. Blij mee en ga hier vaker bestellen

• Leuk
Waarderingen: fred alweer.. en B0G5

Users who are viewing this thread