UK Download Festival 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zouden die 2 jaar achter elkaar metallica neer zetten op download germany? In principe kan het wel op een 1dagsfestival lijkt me
ik denk zolang Slipknot niet aangekondigd is voor RaR/RiP, zie ik die als geschikt kandidaat.
Echter, dit jaar deelde Download UK en Download Germany geen headliner...
Anders is imo GnR ook zeer aannemelijk als headliner daar voor Download Germany...

edit: tel er bij op, dat zou de datum van afgelopen jaar ongeveer aangehouden worden dat dat gelijk kan vallen met het Glastonbury weekend 🤔
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
binnenkort start de voorverkoop van Download Germany, dit jaar 2 dagen

Image
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
137
109
Tool european exclusive? Download is happening just before Puscifer’s shows in Germany
Maynard heeft ruimte voor elk een show met Puscifer en TOOL zoals in Amerika. Plus Slipknot als tweede hoofdact.

Plus Ghost, I Prevail, Parkway Drive...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Maynard heeft ruimte voor elk een show met Puscifer en TOOL zoals in Amerika. Plus Slipknot als tweede hoofdact.

Plus Ghost, I Prevail, Parkway Drive...
Ghost of parkway drive kan prima een dag headlinen, met slipknot op de andere dag. Lijkt me meer waarschijnlijk dan Tool
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
137
109
Ghost of parkway drive kan prima een dag headlinen, met slipknot op de andere dag. Lijkt me meer waarschijnlijk dan Tool
Ja, zeker meer waarschijnlijk. Maar met de late aankondiging en weinig tijd voor kaartverkoop, moet er wel iets heel erg sterks in de line-up zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
342
489
What about AC/DC? There were rumours they could go on tour this summer, but that’s it.

4 months before festival and they still don’t have any name. It must be something big and exclusive. Tool and AC/DC will be 🔥🔥🔥
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Volbeat lijkt me een prima kanshebber als headliner voor Download Germany...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Veel te laat aangekondigd gewoon. Vroeger kon je daar nog mee weg komen maar nu moet je na januari niet meer afkomen met de lineup van een junifestival... BKS zal dit ook wel voelen vrees ik. Die hadden ook gewoon in december moeten doorkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Het tijdschema is bekend!

Ze hebben 't zo gedaan dat je 'm alleen kan zien via de app of op de site zelf, alleen dan moet je wel los op iedere artiest klikken.
Volgens mij klopt deze Clashfinder wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken