Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
2/ De Dijk: kan ik kort over zijn, daar ken ik gewoon niks van.
Zie ik passeren in de concertagenda met vele reunieconcerten, maar zou zelfs niet weten welk genre ze brengen (ik vermoed zoiets als Clouseau).

Eerder à la Noordkaap, maar dan wat ouder.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Eerder à la Noordkaap, maar dan wat ouder.
Nou, als je de vergelijking maakt met Noordkaap, dan heb je mij wel getriggered.
Eens een aantal live opnames van De Dijk beluisterd; doet mij eerder wat denken aan de sound van The Scene.
Blijft wel heel erg braaf en netjes, heb ik de indruk.
De opnames uit de jaren '80 wel wat rauwer, maar hoe recenter, hoe meer net binnen de lijntjes.

Wat ik bijvoorbeeld zo goed vind aan Noordkaap (en zeker bij Monza) was/is het scherp rock-kantje.
Zie bijvoorbeeld deze beelden uit Werchter, vanaf minuut 4 ongeveer:
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
Nou, als je de vergelijking maakt met Noordkaap, dan heb je mij wel getriggered.
Eens een aantal live opnames van De Dijk beluisterd; doet mij eerder wat denken aan de sound van The Scene.
Blijft wel heel erg braaf en netjes, heb ik de indruk.
De opnames uit de jaren '80 wel wat rauwer, maar hoe recenter, hoe meer net binnen de lijntjes.

Wat ik bijvoorbeeld zo goed vind aan Noordkaap (en zeker bij Monza) was/is het scherp rock-kantje.
Zie bijvoorbeeld deze beelden uit Werchter, vanaf minuut 4 ongeveer:
Dat verschil is er altijd geweest tussen NL en BE imo. Daarom blijf ik erbij dat ik een slecht Duits sprekende Belg ben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken