Misty Fields 2026

Als je af en toe TS checkt staat er toch af en toe een weekend kaart te koop… nu ookšŸ¤”
Hoi! Ik verkoop helaas mijn weekendticket, kan niet gaan. Ticketswap geeft echter een technische storing, heeft wel mijn kaart gecheckt op echtheid (en kan betaling via misty fields website laten zien), maar kan t nog niet verhelpen. Vandaar dat ik het via deze weg wil verkopen. Wie interesse heeft laat even weten:) gewoon normale verkoopprijs.

(En ben idd 'nieuw' actief lid, maar al jaren volger van dit forum;) )

Laatst bewerkt:
Wat staan er btw ineens gruwelijk veel tickets op TS.
Probleem is denk ik dat er geen campingtickets zijn waardoor de weekendtickets blijven staan. Ze worden wel steeds goedkoper en er is een camping in de buurt🫣 Weet niet of daar nog plek is.

De opbouw is in volle gang en de aankleding is weer vet mooi.
Op de camping staat een compleet toilettenblok deze x.
De rijroute voor auto’s en campers naar de camping is iets anders maar volg de borden. Is maar een kleine aanpassing hoor.
Wordt weer een gezellig mooi 🄳 feest.

Ik denk dat ik een Camel bag mee moet nemen met vloeibaar voedsel: zo’n vol programma gepland dat er niet veel tijd overschiet om te eten šŸ˜…. Heel veel zin in het weekend!! Tot morgen MF en lieve MF forumlezers/schrijvers 🄳
1000042282.jpg

Spoorboekje is hier ook behoorlijk vol, maar een frietje of ander plantaardig hapje tussendoor moet wel lukken.
Fles Kloezenaerke (kruidenbitter) ligt al koud voor mogelijk frisse nachten. Heel veel zin in (en gelukkig ruik ik al maanden niks, dus geen last van de stank daar 😁).

• Confetti
Waarderingen: Patje
Bekijk bijlage 22651

Spoorboekje is hier ook behoorlijk vol, maar een frietje of ander plantaardig hapje tussendoor moet wel lukken.
Fles Kloezenaerke (kruidenbitter) ligt al koud voor mogelijk frisse nachten. Heel veel zin in (en gelukkig ruik ik al maanden niks, dus geen last van de stank daar 😁).
Zijt gij zo winderig?

Alles gepakt (hoop ik dan maar), korte broek en warme hoodie mee, playlist klaar voor in de auto, foto’s van het terrein bewonderd, nog even festival gepromoot bij de last minute twijfelaars, nog meer must sees op de lijst aangevinkt (dan maar heel snel eten) en nu maar wachten tot het morgen is. Tot daar!

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje
Veel plezier allemaal ik moet het jammer genoeg nog een keer skippen. Mijn (niet erg spannende) tips;
Cory Hanson, wand frontman maakt toffe rare country solo
Ratboys, altijd onzettend goed live
Prewn, grillige indie-rock die soms ook naar (oude) Sharon van Etten muziek grijpt. Erg goed in Rotown vorige keer
Golomb, charmante rommel lo-fi indie-rock
Weird Nightmare, als jangle gitaren en power chords je ding zijn is dit project van Alex van Metz echt een aanrader. Altijd erg goed live.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Patje
We zitten de tickets bij elkaar te pakken en nu blijken we 1 campingticket te kort te komen.. šŸ˜… Als nog iemand een campingticket heeft liggen, dan hoor ik het graag!

• Wow
Waarderingen: TheFrames
We zitten de tickets bij elkaar te pakken en nu blijken we 1 campingticket te kort te komen.. šŸ˜… Als nog iemand een campingticket heeft liggen, dan hoor ik het graag!
Staan er meer dan genoeg te koop op TS.
Ook veel weekendtickets trouwens. Die gaan weg voor gem. 60 euro. Interessant voor de late beslisser.

Users who are viewing this thread