Wanneer heb ik Graspop bekritiseerd? Ik heb uitgelegd dat de organisatoren misschien niet wilden, of financieel niet konden, om een Hellfest te worden en te veel mainstream bands te programmeren, en dat het prima was zoals het was. Er was niet al die controverse rond controversiële bands of artiesten zoals bij Hellfest, of rond het gebrek aan vrouwelijke leden (je weet toch dat er artikelen en media zijn die statistieken bijhouden over het aantal bands met vrouwen, en dat het festival zich constant moet verdedigen???), en je hebt niet al die influencer-clowns die het imago van metalheads komen verpesten en naar Hellfest gaan omdat het dé plek is om te zijn. Geloof me, Graspop is geweldig zoals het is en heeft geluk dat het niet zo'n last heeft van de problemen zoals Hellfest. Wat de keuze van de bands betreft, dat is een heel ander verhaal. Ik ben geen fan van grote, legendarische headliners die over het algemeen niet veel te bieden hebben (hallo Guns N' Roses, Mötley Crue, Scorpions, Metallica, enz.).
En wanneer heb ik gezegd dat Evanescence de "SOUTH STAGE" als headliner zou moeten afsluiten?! Vanaf het begin heb ik gezegd dat de band de "North Stage" als headliner zou moeten afsluiten.
Dit is het eerste bericht dat ik heb geplaatst:
Bedankt, ik wilde niet overkomen als de enige klager op dit forum. Natuurlijk is Evanescence meer dan capabel om als headliner op het North Stage te staan. Ik moet er wel even op wijzen dat de band in september tourt met Spiritbox, Poppy en Nova Twins. Ze verkochten de Accor Arena in Parijs helemaal uit (meer dan 20.000 mensen). De band reduceren tot alleen "Bring Me To Life" en "Going Under" is echt te kort door de bocht. De band bekritiseren terwijl Graspop de afgelopen jaren Till Lindemann als headliner heeft gehad

, Skillet als support

, Knocked Loose (waar ik fan van ben, maar die absoluut geen headliner zouden moeten zijn) of Five Finger Death Punch.
Dylan, houd alsjeblieft op met het verzinnen van dingen die ik niet gezegd heb. Als je niet kunt lezen, kan ik niets voor je doen.