Gaming

Met weinig games heb ik zulke goede herinneringen als met San Andreas. Hele dag door ouwehoeren met cheats, simpelere tijden.
vooral tijden dat ik me echt kon onderdompelen in games en echt kon uitspelen
daarna is het e-sports gamen geworden en na die "carriere" is er echt een gebrek aan urgentie om games te spelen geweest.
altijd blijven kopen en gamen, maar echt weinig games waar het echt nog klikte.
maar daar proberen we dus nu echt een ommekeer in te maken.
heel veel waar ik amper een 30 minuten in gestoken heb of zelfs nog moet uitpakken.
en heel veel toppers! dus er gaan hier nog kleppers voorbij komen hoop ik want dan heb ik de smaak te pakken.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Met weinig games heb ik zulke goede herinneringen als met San Andreas. Hele dag door ouwehoeren met cheats, simpelere tijden.
Uren rond gereden met mijn eigen ingeladen mp3's. Want auto rijden is zo cool. Nu zit ik iedere dag zoveel in de auto maar toch was San Andreas veel cooler :D. Voor mij ook de beste GTA, met daarna Vice City > GTA 4 > GTA 5 > GTA 1 (+GTA LONDON) > GTA 2 > GTA 3 zoiets is het voor mij denk ik.

Uren rond gereden met mijn eigen ingeladen mp3's. Want auto rijden is zo cool. Nu zit ik iedere dag zoveel in de auto maar toch was San Andreas veel cooler :D. Voor mij ook de beste GTA, met daarna Vice City > GTA 4 > GTA 5 > GTA 1 (+GTA LONDON) > GTA 2 > GTA 3 zoiets is het voor mij denk ik.
Vice city - gta 3 - gta 5 - gta 1 - GTA 4 - GTA 2 - GTA londen
(de liberty city & vicy city stories - en de lost & damned & ballad of gay tony en chinatown wars spinoffs tellen niet mee maar zijn vaak ook bangers)

vooral tijden dat ik me echt kon onderdompelen in games en echt kon uitspelen
daarna is het e-sports gamen geworden en na die "carriere" is er echt een gebrek aan urgentie om games te spelen geweest.
altijd blijven kopen en gamen, maar echt weinig games waar het echt nog klikte.
maar daar proberen we dus nu echt een ommekeer in te maken.
heel veel waar ik amper een 30 minuten in gestoken heb of zelfs nog moet uitpakken.
en heel veel toppers! dus er gaan hier nog kleppers voorbij komen hoop ik want dan heb ik de smaak te pakken.
Ik zit nu na jaren van kansloze onlinegames weer in mijn 2de gamejeugd. Ben alleen maar hoog aangeprezen singleplayer verhalen aan het inhalen. Doei tegen de Ultimate teams en Fortnites van deze wereld, ten eerste geen tijd meer voor en ten tweede zorgt het voor meer stress als rust.

• Leuk
Waarderingen: Dante en reaper
Ik zit nu na jaren van kansloze onlinegames weer in mijn 2de gamejeugd. Ben alleen maar hoog aangeprezen singleplayer verhalen aan het inhalen. Doei tegen de Ultimate teams en Fortnites van deze wereld, ten eerste geen tijd meer voor en ten tweede zorgt het voor meer stress als rust.
ik heb even na de counterstrike & COD esports naar single players gegaan en i loved it maar dan in het grote niets gekomen (geen tijd, geen goesting, werk, kind, ziektes enz, ...) dus nu terug al die single toppers oppikken

Dit is juist het grootste ding met digitaal kopen, je bezit het spel niet echt en in principe kan men het op elk moment uit de library halen.
Je hebt gelijk die angst heb ik ook wel is, alleen dat is nog nooit gebeurt? Alle games die ik ooit digitaal heb gekocht kan ik nog spelen en ook weer meenemen naar de nieuwe console zoals bij de overgang van switch 1 naar switch 2.

Je hebt gelijk die angst heb ik ook wel is, alleen dat is nog nooit gebeurt? Alle games die ik ooit digitaal heb gekocht kan ik nog spelen en ook weer meenemen naar de nieuwe console zoals bij de overgang van switch 1 naar switch 2.

Spellen niet denk ik. Films wel, door Sony.

Playstation oa pt
Eens van je harde schijf niet meer terug te downloaden.
The crew 1 is ook gewoon onspeelbaar geworden door ubisoft bv
Zijn nog voorbeelden hoor

• Leuk
Waarderingen: Dante
Playstation oa pt
Eens van je harde schijf niet meer terug te downloaden.
The crew 1 is ook gewoon onspeelbaar geworden door ubisoft bv
Zijn nog voorbeelden hoor
Ahh okee, ik heb daar gelukkig met de Xbox en Nintendo nog geen last van gehad. Alleen met titels die van Gamepass verdwijnen, maar dat vind ik meer dan logisch dat je ze dan niet meer kunt spelen.

Toch verwacht ik dat vanaf 2028 geen fysieke games meer verkocht gaan worden. Xbox gaat met hun volgende console helemaal disc-loos denk ik en Sony heeft dat zelfs al officieel aangekondigd.

Heerlijk! Ik geniet ook veel meer van de single player games, alleen moet je er vaak wel de tijd voor maken. Een potje online kom je wat gemakkelijker in

Clair Obscur een prachtige game, inmiddels begonnen aan Batman: Arkham Night. Jammer dat die geen PS5-upgrade heeft gekregen :)

Users who are viewing this thread