Graspop Metal Meeting 2027

Hopelijk blijft judas nog een tijdje weg ja 4x in 6 edities zou echt een zwaktebod zijn (en hopelijk blijft GNR ook weg)

Scorpions, Motley Crue, Deep Purple hebben er allemaal een paar jaar niet gestaan dus als die touren lijken het me kanshebbers
maar wat originelers zou leuker zijn idd zoals Bon Jovi, Toto, ZZ-top, Rush
hopelijk dan met iets leuks op de andere podia tijdens de headliner

in 2026 stonden ook maar twee classic headliners gepland waarvan er 1 niet door ging, dus ik verwacht er ook niet al te veel van

Maar ook in de undercard zou ik niet zoveel kunnen bedenken, de meeste hebben er dit jaar al wel gestaan. Het zou leuk zijn als Journey er eindelijk eens staat, maar geen aanleiding voor.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Het is wellicht wat vroeg om dit soort statements te maken zo ver vantevoren maar heb nu al het gevoel dat de liefhebbers van het hardere werk beter aan hun trekken gaan komen in 2027 dan in 2026

Ik denk dat het raar moet lopen moeten deze artiesten er niet staan: Lorna Shore, Children of bodom, Heaven Shall Burn, Gojira, Arch Enemy, The Halo Effect (en wellicht Emperor als die na Fortress doorgaat met festivals op het vaste land)

Toch al een fijn rijtje om mee te beginnen. Dan nog wat kleinere acts als Yoth Iria en Der Weg erbij bijvoorbeeld en je hebt een mooi begin van de lineup
hoop ook op Igorr. Ben daar wel erg benieuwd naar live!

Weer erg tof gemaakt @MetalLimbo! vraag me toch telkens af waar je de tijd weer vandaan haalt om dit zo te maken! Maar vind dit soort lijstjes enz erg tof om te zien!

• Geweldig
Waarderingen: MetalLimbo
Ben ook erg benieuwd ja. Ik zie ze volgende maand voor het eerst, op Alcatraz.
Het is dat Alcatraz precies in mijn vakantie valt anders was ik er denk ik ook wel heen gegaan! Vind het een erg sterke line-up dit jaar. En vorig jaar heeft me erg positief verast! Hopen op volgend jaar weer zo'n sterke line-up en dan ga ik toch wel er om heen plannen met mijn vakantie!

Users who are viewing this thread