Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja, het is komkommertijd: er zijn bij mijn weten geen afzeggingen RW die we kunnen bespreken of vervangers, de weersvoorspellingen zijn nog te onstabiel en het festival is nog niet open. Maar je mag altijd een nieuw onderwerp verzinnen om te bespreken.
Tja, het is komkommertijd: er zijn bij mijn weten geen afzeggingen RW die we kunnen bespreken of vervangers, de weersvoorspellingen zijn nog te onstabiel en het festival is nog niet open. Maar je mag altijd een nieuw onderwerp verzinnen om te bespreken.
Het gaat altijd wel een beetje langs me heen overdag. Maar ik zou wel voorstander zijn van een klein stukje verlenging in de nacht, zonder dat we richting LL toestanden gaan.
Zondag op Pinkpop geweest:
Dogstar: Zou ik echt met een grote boog omheen lopen tenzij je Keanu Reeves een keer in het echt wil zien. Wat een saaie elende.
Jade: Vond ik verassend goed. Heel dansbaar en enorm veel energie.
Royel Otis: Kunnen de main stage prima aan. Was bij Pinkpop redelijk rustig. Hoop dat ze bij Werchter een grote publiek trekken. Maar echt een vrolijke energiek show.
Krijg na een dag Pinkpop nog meer zin in een weekend RW, het duurt nog een paar dagen, maar wat een heerlijke weersverwachting voorlopig. 4 dagen 25 graden zou ik direct voor tekenen.
Krijg na een dag Pinkpop nog meer zin in een weekend RW, het duurt nog een paar dagen, maar wat een heerlijke weersverwachting voorlopig. 4 dagen 25 graden zou ik direct voor tekenen.
Zondag op Pinkpop geweest:
Dogstar: Zou ik echt met een grote boog omheen lopen tenzij je Keanu Reeves een keer in het echt wil zien. Wat een saaie elende.
Jade: Vond ik verassend goed. Heel dansbaar en enorm veel energie.
Royel Otis: Kunnen de main stage prima aan. Was bij Pinkpop redelijk rustig. Hoop dat ze bij Werchter een grote publiek trekken. Maar echt een vrolijke energiek show.
Zondag op Pinkpop geweest:
Dogstar: Zou ik echt met een grote boog omheen lopen tenzij je Keanu Reeves een keer in het echt wil zien. Wat een saaie elende.
Jade: Vond ik verassend goed. Heel dansbaar en enorm veel energie.
Royel Otis: Kunnen de main stage prima aan. Was bij Pinkpop redelijk rustig. Hoop dat ze bij Werchter een grote publiek trekken. Maar echt een vrolijke energiek show.
Royal Otis mee eens maar ik vond Dogstar verrassend goed, hoorde van iedereen dat Keanu de enige reden was voor het bestaansrecht en de plaats op Pinkpop maar de zanger was erg goed bij stem al wel erg statisch en de nummer waren ook gewoon leuk. Jade vond ik daarentegen helemaal niets maar is dan ook niet mijn genre.
I agree with Royal Otis, but I found Dogstar surprisingly good. I heard from everyone that Keanu was the only reason for their existence and their spot at Pinkpop, but the singer was very good vocally, although quite static, and the songs were just fun. I didn't like Jade at all, on the other hand, but then again, it's not my genre.
( you can draw your own conclusions from this, by the way)
Zit hier thuis aan een heerlijk bord zelfgemaakte Belgische stoof. Mooie vooruitblik op Werchter strakjes. Hoop dat ze daar ook een variant hebben bomvol groentes en aardappel door het vlees en de saus heen.
Ben erg benieuwd naar het voedselaanbod dit jaar en dan vooral naar de niet-vettige dingen.