Ik heb de show in de Ziggo al meegepakt. Muziek en act misschien niet voor iedereen weggelegd. Maar vermoed dat die Barnshow wel erg positief ontvangen gaat worden. Is echt topkwaliteit in z’n soort.Magdalene is toch een heel fijn album van FKA Twigs.
Was niet zo weg van haar optreden op Primavera, maar ben toch te benieuwd om niet te gaan kijken.

