Pinkpop 2026

Ondertussen in Amsterdam brak de hel los. En later vanavond nóg veel meer. Heerlijk he, hoe onvoorspelbaar het weer eigenlijk is. Het is jullie gegund, Pinkpop :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Moet zeggen dat ik hoop dat het binnen komen morgen wel weer normaal is geregeld. Ben om 14 uur in de rij aangesloten en duurde zeker 30 min om binnen te komen. In die tijd twee keer de EHBO langs zien komen om iemand te moeten helpen. Was namelijk in de volle zon zonder waterpunten enzo.
 
Ben zo wel benieuwd naar 21 Pilots. Het recente livewerk op Youtube was niet echt geweldig, of de mix was niet goed. Qua stem was het in ieder geval niet echt denderend. Hoop dat ze me verbazen, want waarschijnlijk moet ik ze wel zien op Werchter. Vriendin gaat mee die ze nog nooit gezien heeft.
 

Users who are viewing this thread