Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ondertussen in Amsterdam brak de hel los. En later vanavond nóg veel meer. Heerlijk he, hoe onvoorspelbaar het weer eigenlijk is. Het is jullie gegund, Pinkpop
Moet zeggen dat ik hoop dat het binnen komen morgen wel weer normaal is geregeld. Ben om 14 uur in de rij aangesloten en duurde zeker 30 min om binnen te komen. In die tijd twee keer de EHBO langs zien komen om iemand te moeten helpen. Was namelijk in de volle zon zonder waterpunten enzo.
Ik heb lang gedacht: wereldberoemd zanger worden is niks voor mij. Maar nu ik zie dat Teddy Swims gewoon een bed met een dekbed op podium heeft staan zie ik ineens dat het ook iets voor mij kan zijn.
t is niet mijn smaak.
maar zara larson, kijk roxy dekker, zo maak je een popshow
live band, dikke show, zuiver LIVE gezongen.
dit past wel op pinkpop moet ik zeggen
Ben zo wel benieuwd naar 21 Pilots. Het recente livewerk op Youtube was niet echt geweldig, of de mix was niet goed. Qua stem was het in ieder geval niet echt denderend. Hoop dat ze me verbazen, want waarschijnlijk moet ik ze wel zien op Werchter. Vriendin gaat mee die ze nog nooit gezien heeft.